Problem z przełączeniem od razu po odpaleniu silnika na gaz

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
piniu
Posty: 82
Rejestracja: 03 paź 2014, 11:46
Lokalizacja: Łdz

Problem z przełączeniem od razu po odpaleniu silnika na gaz

Post autor: piniu »

Nigdy problemu z tym nie było. Samochód przy takich temp. odpalałem zawsze na benzynie i od razu przełączałem na gaz.
Ostatnio żebym przełączył na gaz muszę przejechać co najmniej 3km. Odpalając wcześniej słychać pstryknięcie w elektrozaworze ale silnik momentalnie gaśnie.

Jakieś rady?

p.s Filtr wymieniany jakieś max 2k temu.
Jeden fachowiec poradził mi dolać płynu do chłodnicy. Dolełem ciut ponad max w zbiorniku. Problem zginął na kilka dni i znów wrócił. Płynu nie ubyło.
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

piniu, zrób zdjecie reduktora ewentualnie poszukaj w necie i wrzuc mam jakis pomysł może bede mogl pomoc
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

piniu, na moje to albo membrany w reduktorze się już wypaczyły, albo parownik nigdy nie czyszczony jest zawalony syfem albo po prostu wymaga ponownej regulacji.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Dodam jeszcze, że takie przełączanie na gaz zaraz oo odpaleniu zdecydowanie nie służy zdrowiu parownika a dodatkowo powoduje "rozjechanie się map" w sterowniku,
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
piniu
Posty: 82
Rejestracja: 03 paź 2014, 11:46
Lokalizacja: Łdz

Post autor: piniu »

Zrobie wam fote w wolnej chwili parownika. Przyglądałem mu się ostatnio ale nie zauważyłem żadnej śruby do spuszczania syfu...
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

w 1 i 2 generacji jest taki spust, w 4 (sekwencji) nie ma takiego koreczka spustowego, tam jest filtr fazy lotnej i chyba w nim sie syf ma zbierac.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
piniu
Posty: 82
Rejestracja: 03 paź 2014, 11:46
Lokalizacja: Łdz

Post autor: piniu »

Dzisiaj np. odpalił od razu. Później po godzinie postoju z kolei musiałem przejechać 2km...

[ Dodano: Czw 16 Lip, 2015 ]
Obrazek

Foto całości: http://zapodaj.net/a5206fb40cb12.jpg.html
ODPOWIEDZ