Jaki układ sterujący

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Lukas
Posty: 5975
Rejestracja: 28 mar 2004, 18:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Lukas »

ELpYndoL, a dzwoniłeś do gościa co dałem Ci namiar?
:ble:
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

Lukas, jeszcze nie ;) czekam na $ :P
Awatar użytkownika
Lukas
Posty: 5975
Rejestracja: 28 mar 2004, 18:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Lukas »

najpierwsz zadzwon i sie wstępnie dogadaj, pozniej zbieraj $$$
:ble:
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

Dogadac sie zawsze dogadam a bez $ to lipa :D a ten Kolega mieszka też na Widzewie :) wiec nawet moze Go znam :D
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

Miałem opisać więc piszę :)

Kabelek dotarł działa.
ale funkcji awaryjnego odpalania na LPG nie mam ;/ i tu moje pytanie można, da się zaktualizować soft w sterowniku??

A tak to dostęp do bardzo dużo parametrów, ja sobie przestawiłem odcięcie gazu, temp. przy jakiej ma się załączyć i obroty przy których ma się przełączać.

Jest funkcja Cut-off ale na razie nie włączałem. Przełączyłem jeszcze na tryb ekonomiczny zobaczymy jak na trasie się to jutro sprawdzi.

Powiedzcie mi jak wiecie, czy tryb przełączania gazu lepiej zostawić na opadające obroty czy można ustawić na rosnące co będzie lepszym wyjściem?

Czy napięcie z sondy lambda powinno falować w przedziale 0,04 - 0,95V ??
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Bazyss pisze:Powiedzcie mi jak wiecie, czy tryb przełączania gazu lepiej zostawić na opadające obroty czy można ustawić na rosnące co będzie lepszym wyjściem?
Ustawiając na opadające obroty zmiana jest płynniejsza. Ustawiając na rosnące - mozna szybko przełaczyć na gaz (o ile wyłaczono warunek temperatury) Osobiście wolę przełączanie przy opadających obrotach. Z prostej przyczyny - wolę żeby mi nic nie przełączało gdy akurat wyprzedzam ;) Piszę o I/II generacji - ponoć da się tak idealnie ustawić że wogóle nie czuć przełaczenia na rosnących ale ja tego nie doświadczyłem ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23233
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Yagr, bo można zrobić takie cos jak czas nakładania się benzyny na gaz

Doswiadczalnie dobrany czas pozwala zniwelować szarpniecie
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 19:30 przez WieSiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11729
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

opadajace sa fajne ale nie w kazdym aucie daje sie o dobrze wyregulowac. ja w lagunie to mialem to jak sie ustawilo na chlodnym silniku to na cieplym potrafil przy zmianie biegow zgasnac albo zamulic, jak na cieplym sie wyregulowalo to to samo dzialo sie na zimnym :/ ponoc to sporo zalezy od miejsca montazu miksera (u mnie byl zamontowany nie na przepustnicy tylko na wyjsciu z filtra powietrza wiec mieszanina gazu z powietrzem miala do pokonania jakies 30cm rury dodatkowo)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Bazyss
Posty: 185
Rejestracja: 11 cze 2010, 18:20
Lokalizacja: KnZ // ŁDZ
Kontakt:

Post autor: Bazyss »

cidzej pisze:opadajace sa fajne ale nie w kazdym aucie daje sie o dobrze wyregulowac. ja w lagunie to mialem to jak sie ustawilo na chlodnym silniku to na cieplym potrafil przy zmianie biegow zgasnac albo zamulic, jak na cieplym sie wyregulowalo to to samo dzialo sie na zimnym :/ ponoc to sporo zalezy od miejsca montazu miksera (u mnie byl zamontowany nie na przepustnicy tylko na wyjsciu z filtra powietrza wiec mieszanina gazu z powietrzem miala do pokonania jakies 30cm rury dodatkowo)
Może coś w tym jest ;)
mój w zimę jak nie złapał dobrej temp a przełączyłem go na gaz to się zdławiał, musiałem go z powrotem na Pb i później drugi raz na Lpg ale podkęcić obr. tak na 3,5tys.
ODPOWIEDZ