[Pierwszy post] Na LPG obroty mi "pulsują"

Moderator: Moderatorzy

wojnarrafal

[Pierwszy post] Na LPG obroty mi "pulsują"

Post autor: wojnarrafal »

Jak w temacie, jak mam włączony LPG i ciepły silnik to obroty skaczą z 900-1000, jak trzymam nogę na pedale gazu to obroty sę trzymają

Gaz sekwencja.

i przy okazji, tak trochę na gazie mi dizlowato chodzi.

NA BENZYNIE NIC SIĘ NIE DZIEJE


I pompa paliwa mi "huczy" w baku może z 2litry, jak zaleje do pełna benzyną, to przestanie huczeć?
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

wojnarrafal pisze: pompa paliwa mi "huczy" w baku może z 2litry, j
ło matko
jak zaleje do pełna benzyną, to przestanie huczeć?
nie musisz do pelna ale wlej mu choć z 10-15literków- o ile jeszcze nie zaczęła umierać to przestanie
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
wojnarrafal

Post autor: wojnarrafal »

A reszta pytanek? zna może ktoś przyczyny?

Co do pracy na LPG (dźwięk jak Diesel) tak powinno być? (na benzynie normalnie)
Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1787
Rejestracja: 19 mar 2007, 23:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kowal »

wojnarrafal pisze:Jak w temacie, jak mam włączony LPG i ciepły silnik to obroty skaczą z 900-1000, jak trzymam nogę na pedale gazu to obroty sę trzymają
temat był poruszany, szukaj a znajdziesz.
i przy okazji, tak trochę na gazie mi dizlowato chodzi.
to zły znak
wojnarrafal pisze:NA BENZYNIE NIC SIĘ NIE DZIEJE
to znaczy że coś z gazem
wojnarrafal pisze:I pompa paliwa mi "huczy" w baku może z 2litry, jak zaleje do pełna benzyną, to przestanie huczeć?
zalej to się dowiesz

użyj opcji szukaj i witamy na forum. miło, że się przedstawiłeś ;)
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11729
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

jak chodzi jak diesiel na gazie to z reguly za uboga mieszanka
wojnarrafal

Post autor: wojnarrafal »

Własnie w tym, jest problem, że mieszanka jest odpowiedznia, auto dobrze się zbiera (nieduża różnica wzgledem benzyny), ani nie leje sie bardzo woda z wydechu
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11729
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

wojnarrafal pisze: mieszanka jest odpowiedznia
jak to sprawdziles ? podlaczales sie pod kompa albo lambde a przynajmniej mial w rowie analizator spalin ?
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4605
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

wojnarrafal pisze: że mieszanka jest odpowiedznia
Sprawdzałeś u gaziarza ? To że ma trochę słabsze osiągu względem benzyny nie oznacza że mieszanka jest odpowiednia. Tak na prawdę przy odpowiednio ustawionej sekwencji nie powinieneś czuć różnicy między PB a LPG. Woda z wydechu też nie jest żadnym wyznacznikiem, u mnie przy dobrze ustawionym gazie rzyga z wydechu jak szalony momentami.

Co do huczącej pompy paliwa, dolej benzyny, bo zabijesz pompę.
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

wojnarrafal, pamiętaj o tym , że pompa paliwa cały czas pracuje ( gdy jeździsz na LPG) i , żeby się nie zatarła / spaliła musi mieć chłodzenie a chłodzi się przepływającym przez nią paliwem .
A tak w ogóle to coś mi się nie zgadza ?
Piszesz , że masz sekwencję ? a jednocześnie , że nie masz paliwa w zbiorniku ?
No to jak uruchamiasz autko , skoro przy sekwencji silnik uruchamiany jest na benzynie i dopiero po osiągnięciu koło 30 C można przejść na LPG
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

Jamszoł, to od ilu stopni zależy od tego co Ci gaziarz ustawi to 1 a 2 możesz i "awaryjnie" odpalać z beny

PS: ja w 2 gen też miałem uruchamianie przy określonej temperaturze bingo M sterownik (chyba- nie jestem pewny M lub S)
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

chodzi jak diesel bo masz wtryskiwacze pod machą a pewnie sie juz lekko wytłukły więc stukają do tego moze byc taki rezonans jak np listwa dotyka do jakiegos plastiku efekt diesla :mrgreen:
a falowanie obrotów moze swiadczyc o zbyt bogatej mieszance bo np własnie wtryskiwacze leją gaz zamiast dawkować

jak ma pompa nie piszczec jak chodzi na sucho jeszcze troche i bedzie po pompie ,nie polecam ale najtanszym kosztem jak jezdzisz na oparach benzyny zakupic przekaznik za 5zl i odciac pompe wtedy sie tak szybko nie spali
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

jarekezg pisze: 2 możesz i "awaryjnie" odpalać z beny
Nie ma takiej opcji mam jeden przycisk i albo włączam LPG albo wyłączam
Tak jest w Esie w Mondku i u Matiego w kocurze - każda sekwencja inna
Nie odpalisz na LPG sekwencji
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

Jamszoł pisze:Nie ma takiej opcji mam jeden przycisk i albo włączam LPG albo wyłączam
Tak jest w Esie w Mondku i u Matiego w kocurze - każda sekwencja inna
Nie odpalisz na LPG sekwencji
w kocurze wystarczy przytrzymac przycisk przekrecic zaplon i odpala z gazu :grin: chyba ze masz zle podpiety prad po stacyjce wtedy moze byc problem

a te nowe sterowniki stag maja wprowdzona opcje ze mozna ustawic ilosc uruchomien awaryjnych na lpg lub tez odchaczyc wtedy mozna uruchamiac za kazdym razem ale ogolnie dobrze ze wprowadzono ta opcje bo klijenci przesadzaja szukajac oszczednosci odpalaja wlasnie z lpg a potem sa tylko problemy

ja ustawiam ze mozna awaryjnie 2 razy i ni ch. wiecej :568:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11729
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

a tak zapytam przy okazji jak juz temat o lpg - bodzio82 podpinales sie kiedys pod MAPa zamiast TPS ? (chodzi o 2 generacje)
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

Jamszoł, tak jak bodzio pisze miałem u siebie- przycisk jak w sekwencji jeden ale u mnie wyglądało odrobinkę inaczej a mianowicie nie trzymasz przycisk i przekręcasz na zapłon kluczyk tylko na włączonym zapłonie w sutawiniu bena zamiast tylko wcisnąć przytrzymujesz kilka sekund iiii nagle pstryk słychać elektrozawory :)
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
ODPOWIEDZ