dziwne zachowanie obrotomierza :)
Moderator: Moderatorzy
dziwne zachowanie obrotomierza :)
Witam, zakupiłem pare dni temu nowy licznik, stary nie miał obrotomierza, a wiadomo iż przydaje sie on bardzo Instalacja nie była zbyt trudna i z tego co można zauważyc wszystko działa poprawnie, no .. prawie wszystko. Jedyny problem stanowi obrotomierz, a dokładniej jego zachowanie. Wskazówka rusza się co prawda, ale nie wychodzi ponad 1(x1000). Wygląda na to, ze obroty sa zle przeliczane, tak jakby byly mnożone przez 10000, a nie 1000 ...
Czy ktoś się z takim problemem spotkał?
Czy usterki szukac w nowo zainstalowanym liczniku czy bardziej instalacji odpowiadajacej za podawanie obrotow?
A moze da sie to ustawic w liczniku? Regulacja mnożnika etc ?
Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
Czy ktoś się z takim problemem spotkał?
Czy usterki szukac w nowo zainstalowanym liczniku czy bardziej instalacji odpowiadajacej za podawanie obrotow?
A moze da sie to ustawic w liczniku? Regulacja mnożnika etc ?
Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
Sam robiłem więc 'po fachowemu' odpada Jednakże skorzystałem z tego opisu ( http://www.fordescort.no-ip.com/index2. ... otomierz96 ) i nie miałem najmniejszych problemow.. Wszystkie kabelki latwo schodzily, predkościomierz dziala, lamplki kontrolne rownież, tylko obrotomierz sie 'kwasi' ..Vieczur pisze:a jak wygladalo u Ciebie samo podlaczanie obrotomierza ? tzn kto Ci to robil itp
Poprostu chodzi o to czy bylo to robione po fachowemu ?
Sprawdze jeszcze dzisiaj, faktycznie na starym liczniku, który leży sobie niedaleko jest malutka 2-jka. Rozumiem, że jeśli na nowym widnieje 'D' to musze kupić nowe zegary czy można jakos je dostosować?markko pisze:Jestem ciekawy czy czasem nie masz obrotomierza od diesela. Na obrotomierzach od benzynowych była taka malutka 2 a na dieselowskich bodajrze D.