Skacząca wskazówka prędkościomierza

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Skacząca wskazówka prędkościomierza

Post autor: kamil4769 »

Witam Koledzy. Od pewnego czasu denerwuje mnie wskazówka prędkościomierza. Skacze cały czas. Linka była wymieniana na nową. Poprowadzona bez zgięć. Ale jak ją jakoś poprawie to jest chwila spokoju a potem dalej skacze. Co z tym zrobic?
Awatar użytkownika
driver98
Posty: 1415
Rejestracja: 28 lis 2007, 11:10
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: driver98 »

kamil4769, spróbuj jeszcze raz ją dobrze docisnąć przy liczniku,może dobrze ci nie zaskoczyła.
PRAWDZIWY FACET JEŹDZI DIESLEM,A BENZYNA I GAZ...DLA PANIENEK😎
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

driver98 pisze:spróbuj jeszcze raz ją dobrze docisnąć przy liczniku,może dobrze ci nie zaskoczyła.
też tak obstawiam, w krańcowym przypadku gdy długo się jeździło z niedociśnietą porządnie końcówką linki do prędkościomierza moze juz byc wyrobiona tulejka w liczniku.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

nowe zamienniki sa beznadziejne, potem takie sa efekty :( kup sprawny uzywany oryginal i powinno byc ok
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: kamil4769 »

No ok, spróbuje zamienić linke. Dziwna sprawa bo jak przesune linke w inne miejsce to tak na 10 kilometrów jest spokój a potem dalej skacze.
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

kamil4769 pisze: Linka była wymieniana na nową
sam to wymieniałeś ??
Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: kamil4769 »

Yanek, Tak sam. Nawet dzisiaj ją jeszcze raz wyciągałem i sie jej przyglądałem dla pewności.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

moze problem nie jest w lince a na wejsciu do licznika lub w samym liczniku
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: kamil4769 »

cidzej, nie wiem , chyba raczej nie, skoro jak przesune linke w inne miejsce to juz jest ok. A czy w ogóle ma znaczenie jakieś , którędy się prowadzi tą linke?
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

na 100% linka źle się układa w tulejce zegara
Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: kamil4769 »

Czyli co? Nowa linka załatwi sprawe?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

kamil4769 pisze:Czyli co? Nowa linka załatwi sprawe?
najpierw spróbuj porządnie wcisnąć końcówkęlinki w zegary - tam jest taki jakby zatrzask i on powinien zaskoczyć na kołnież w tulejce licznika - jeśli bez problemu wyciągniesz końcówke linki z licznika to znaczy że nie zaskoczył i linka nie jest do końca wsunięta w licznik albo ze tulejka w liczniku sie juz od takiej pracy wyrobiła... Jest jeszcze jedna opcja - z tego co pamiętam to albo na końcówce linki albo w gnieździe licznika była taka gumka (uszczelka?) W orionie raz mi się tak podwinęła że przeszkadzała w dokładnym zamontowaniu linki.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

wg mnie linka ma szlag, przerabiałem to zmienilem 3 razy prędkościomierz i problem był dalej wymiana linki na porządną ori załatwi sprawe. jak masz starą jeszcze to wyślij dokladne wymiary i zdjecia końcówek. produkujemy takie linki na co dzień
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

kamil4769, wytargaj środek linki - wkręć jeden koniec w imadło - drugi koniec chwyć kombinerkami i lekko pociągnij
Wydłuż ten środek o 5-6 mm nie mniej i nie więcej
Rób to delikatnie
Wsadź spowrotem środek do pancerza i ciesz się dobrze wskazującym zegarem
środek linki jest za krótki i się smyka
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ