Wyciszanie deski i kierownicy.

Moderator: Moderatorzy

elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Wyciszanie deski i kierownicy.

Post autor: elnino »

Chcę wziąć się jeszcze w tym tygodniu za wyciszanie plastików na kokpicie, wszystko stuka niemiłosiernie i zgrzyta. Najbardziej zgrzyta deska rozdzielcza od zegarów, ten plastik sam w sobie po demontażu nawet zgrzyta, czy wysmarowanie całej od spodu silikonem i przyklejenie na to jeszcze pianki coś da czy próbować z matami wygłuszającymi w pędzelku?

Druga sprawa - kierownica, klapka od AirBag jest fest luźna co sprawa, że lata na biegu jałowym w róźnicy ok 0,5cm czy da się ją jakoś przymocować na sztywno lub okleić dookoła jakimś filcem? W sumie nawet nie mam pojęcia czy tam jest poduszka.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

zmien silnik. diesle do kutrow :p

a tak serio to ja kiedys walczylem z tym i ta ramke od zegarow udalo mi sie uciszyc dolozeniem takij grubej wlochatej tasmy izolacyjnej. takie waskie paski sobie wycialem i poprzyklejalem do deski glownej i w tych miejscach nie trzeszczalo.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

WieSiu pisze:zmien silnik. diesle do kutrow
Gaz do kuchenek! :)

MinisterQ pisze:Podnieś nieznacznie obroty biegu jałowego w pompie na wyższe.
To nie zlikwiduje problemu, bo problem jest podczas jazdy i zgrzypi wszystko pomijam klape bo to swoją drogą. Na jałowym jedynie co mi stuka do granic moich nerwów to klapka z airbag jest nienaturalnie luźna...
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

MinisterQ pisze:wszystkiego nie da się wygłuszyć.
Jak nie - jak tak :razz:
elnino, jesli juz to nie silikon
są uszczelniacze do uszczelek - po zaschnięciu maja konsystencję gumy - trzeba tylko kupić pod kolor i delikatnie podkleić wszystko co trzeszczy w niewidocznych miejscach
Zawsze puźniej gdy będziesz chciał odkręcić - to nóż daje radę przeciąć ten uszczelniacz a po ponownym montażu nie trzeba ponownie podklejać bo dwie odciete warstwy dotykaja siebie a guma o gumę nie trzeszczy
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2011, 09:03 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

WieSiu pisze:zmien silnik. diesle do kutrow

a tak serio to
przypomne co niektorym od czego sie zaczelo i ciekawe gdzie tutaj jest napisane ze jest to na serio i po chamsku ? elnino, czytaj uwaznie, oszczedzi Ci to pisania w innych tematach sporych bezsensownych wypowiedzi.

A tekst ten z mojej strony pojawil sie dlatego ze diesel w standardzie generuje duzo wieksze drgania wiec nie ma co sie dziwic, ze moze byc decha bardziej rozklekotana. I nic ponad to nie mialem na mysli.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Co poradzić na luźną osłonę AirBag na kierownicy? Ta klapka jest bardzo luźna mały palec spokojnie da się wcisnąć pomiędzy nią a kierownicę da się to jakoś usztywnić, dokręcić? Jak to jest mocowane co by mi czasem poduszka nie strzeliła?
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

o tylu dwa wkrety na klucz 5,5.do tego poduszka trzyma sie na zatrzasku. odkrec te sruby i pociagnij za poduszke to ja zdejmiesc bez problemu. najpierw odlacz na ok 10 min. akumulator.

zobaczysz moze wtedy co jest nie tak.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

po wyjęciu poduchy rozepchaj te owalne zatrzaski, powinno usztywnić
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
ODPOWIEDZ