Strona 1 z 1

Znów o rdzy i tym podobnych problemach.

: 16 mar 2005, 11:04
autor: SpecMan
Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie po dłuuugiej przerwie.
Ja z dwoma rzeczami.
Pierwsza radosna to że gośc od blacharki i lakiernictwa kończy dopieszczac mojego ukochanego Essiego, nie mialem go 3 tygodnie ale bylo warto, mam nowe wstawki korka wlewu paliwa, ranty błotników tylnych, nowe progi, zrobiona podłogę. Facet siedzial i za prawie darmoche (800zł z malowaniem) wyciął rdzę, potem pocioł wstawki wstawił i zakleił cyną, potem wrównał, zabezpieczył antykorozyjnie, wyszpachlował i bedzie malował.
Najwazniejsze jest to ze oprócz łączenia punktowego gośc mi wszystko zacynował czyli nie trzeba było tyle szpachli to raz a dwa to to ze cyna nie gnije i łatwo się ja szlifuje. Ale to robią tylko koneserzy bo to żmudna i pracochłonna robota (facet siedział przy moim ponad 50godzin tylko cynując), teraz odbieram maszyne, potem na specjalnym urządzeniu produkcji tez tego goscia przewarcam auto na bok (taka kołyska) i konserwuje cała podłogę od A do Z, mysle ze na 2-3 lata bede mial w miare spokój chyba ze gdzies indziej wyskoczy rdza ale to jest nie do przewidzenia, niestety. Wiec to jest dobra nowina.
Zła to taka ze zawiozłem auto sprawne a tu bęc i nie chce palić u goscia w warsztacie.
Co jest grane, napewno nie rusza pompa po włączeniu zapłonu i teraz nie wiem czy to przekaznik a jesli to jak wyglada i gdzie jest, czy moze bezpiecznik i to ktory. A czy jest mozliwe zeby pompa padła, a jesli tak to chociaz powinien zadziałac przekaznik?
W kazdym badz razie nie wiem co jest grane, prosze o pomoc.
Serdecznie wszystkich pozdrawiam.
Wojtek

: 16 mar 2005, 11:59
autor: ORION
Miałem identyczny problem po blacharce. Problem jest z uderzeniowym czujnikiem odciecia zasilania pompy paliwowej. Masz go po stronie kierowcy w dolnej czesci przedniego słupka. Trzeba go wcisnąć albo gość go może odkręcił i leży na boku a on działa tylko w pionie. Widze że robiłeś to co ja pare miesiecy temu u mnie narazie wszystko ok rdzy nie widać.

: 16 mar 2005, 12:48
autor: Maniurka78
Również miałem taki problemik po tej kołysce i tak jak pisał Orion winowajcą był ten włącznik uderzeniowy.

: 17 mar 2005, 16:16
autor: Grzegorz
Tak, bez paniki to tylko wyłącznik wstrząsowy. Wciśnie sie go i będzie OK.

: 17 mar 2005, 17:28
autor: SpecMan
Tak własnie bez paniki.Faktycznie to był ten cholerny wyłącznik, bardzo dziekuje za info.
W sumie to mi bardzo ulzyło, po nocach spac nie moglem ale jest juz dobrze. Dziekuje raz jeszcze i serdecznie Pozdrawiam. Wojtek

: 17 mar 2005, 19:31
autor: robertford
A swoją drogą to dobrze, że coś takiego jak wyłącznik jest w naszych Esiach.

: 19 mar 2005, 12:10
autor: tomi
Takie niby głupstwo a ile człowiek się nadenerwuje. Pewnie nie jeden mechanik by tak szybko na to nie wpadł :roll: . Dobrze że jest to forum :lol:

Re: Znów o rdzy i tym podobnych problemach.

: 13 sie 2019, 22:09
autor: Mateklobez
Odświeżam, żeby nowego tematu nie zakładać ;)
Do jakiego auta to blenda?
95ABF423A40ABW
Obrazek

Re: Znów o rdzy i tym podobnych problemach.

: 14 sie 2019, 10:10
autor: WieSiu
Orion pod nazwą escort?

Re: Znów o rdzy i tym podobnych problemach.

: 14 sie 2019, 11:31
autor: Mateklobez
A, no tak, zapomniałem o Orionie :D
Tak a propos, listwa w której jest zamek klapy jest na rynku wtórnym niedostępna, jedynie w komplecie z klapą... Muszę znów szroty poodwiedzać.