Belka na tylnią os tarczo-beben ford escort mk5 91 rok

Moderator: Moderatorzy

czarek21233
Posty: 45
Rejestracja: 12 kwie 2015, 12:52
Lokalizacja: Chojnice

Belka na tylnią os tarczo-beben ford escort mk5 91 rok

Post autor: czarek21233 »

jak w temacie czy da rade załozyc takowa belke albo same piasty na tył
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Z tego co mi wiadomo i u mnie się sprawdzilo to belka w mk5 pasuje i pod bębny i tarczobebny
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
czarek21233
Posty: 45
Rejestracja: 12 kwie 2015, 12:52
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: czarek21233 »

a od jakiego modelu by podeszło
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Wszystko bierz od escorta rs lub xr3i cabrio ,to najłatwiejsze rozwiazanie.

Jak coś to mam tanio używane tarcze,szczęki i klocki, oraz jeden zacisk do tarczobebnow
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
czarek21233
Posty: 45
Rejestracja: 12 kwie 2015, 12:52
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: czarek21233 »

ok super dzieki za info będę miał to na uwadze jak zaczne robic podłuznice i bede mial takowe piasty to sie odezwe ewentualnie na priv napisz cene a jak skompletuje wszystko to sie odezwe
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

60zł plus wysyłka jak coś,prawie nie zużyte,a zacisk raczej do regeneracji, aby na pewno dobrze sluzyl
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
czarek21233
Posty: 45
Rejestracja: 12 kwie 2015, 12:52
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: czarek21233 »

ok . A jak nie znajde na miejscu tych piast to moze pomozesz szukac
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Zapytaj na fefk,tam pewnie ktoś ma
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
leon167
Posty: 177
Rejestracja: 10 cze 2015, 18:15
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: leon167 »

Zapytam tylko o cel takiego zabiegu ? Efekt hamowania zostanie nie zmienny , być może poprawi się hamulec ręczny a raczej jego żywotność i jedynie optycznie wygląda to lepiej niż bęben
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Dla samej "optyki" warto dać takie hamulce, bębny kiepsko wyglądają pod alusami
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
czarek21233
Posty: 45
Rejestracja: 12 kwie 2015, 12:52
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: czarek21233 »

moim zdaniem optyka i poprawa hamulców a od jakiego modelu jeszcze pasują
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

czarek21233, z tego co wiem to zakładano do essa z tyłu tarcze od focusa ale nie było to plug&play tylko lekka rzeźba.. ale to chyba czytałem relację na angielskojęzycznym forum... Dostępność takiego zestawu jest zdecydowanie lepsza niż tarczobębny z RS2000. W wolnej chwili postaram się tej relacji poszukać.



up...
Nawet na naszym języku są takie opisy, z udziałem naszych userów (pieku) http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=277507
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
czarek21233
Posty: 45
Rejestracja: 12 kwie 2015, 12:52
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: czarek21233 »

nie musze miec czujnika abs od fokusa predzej dostane piasty w mojej okolicy niz od rs 2000
Awatar użytkownika
leon167
Posty: 177
Rejestracja: 10 cze 2015, 18:15
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: leon167 »

czarek21233
Miałem tez zamiar na tarcze z tyłu przerabiać ale po przeczytaniu opinii w necie że to tylko wizual daje sobie z tym spokój . Natomiast w przyszłości przerobię przód na tarcze i zaciski z mondka bo tylko to poprawia efekty hamowania, a jak już na bank nie będę miał innych wyzwań to może wtedy tarcze na tył :)
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3468
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

leon167 pisze: Natomiast w przyszłości przerobię przód na tarcze i zaciski z mondka bo tylko to poprawia efekty hamowania, ............. tarcze na tył
W przyszłości drodzy koledzy, to przerobicie i owszem ale Esa na .........żyletki. I tyle zostanie z tych wszystkich modów.
ODPOWIEDZ