zawias przód

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 10787
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

zawias przód

Post autor: cidzej » 10 cze 2014, 23:05

Przeszukałem całe forum ale nie znalazlem podobnego tematu :P

czeka mnie wymiana wahaczy i pewnie łączniki z poduchami stabilizatora polecą od razu.


Co byście powiedzieli o wahaczach firmy FAST ?

wiem, ze to nie jest gorna polka ale juz te co mam byly ponoc tanie 4maxy czy jakies inne harty a na 7 lat starczyly przy takim trybie jazdy jak u mnie.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415

Awatar użytkownika
nonam
Posty: 3956
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam » 10 cze 2014, 23:24

cidzej, ile za te Fasty? To z ciekawości porównam ceny u siebie z jakimiś znanymi firmami, a nóż wyjdzie podobna cyfra :P Odnośnie Fasta to nie mam pojęcia co to jest i szczerze mówiąc pierwsze się z tym spotykam :P
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 10787
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej » 10 cze 2014, 23:36

65pln + KP

zainteresowalem sie nimi tylko dlatego, ze chyba kiedys darcun o nich wspominal ... ale ze nie pamietam gdzie, co i jak to wlasnie zalozylem ten temat
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415

Awatar użytkownika
nonam
Posty: 3956
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam » 10 cze 2014, 23:41

Cena faktycznie dobra, ale z ciekawości zobaczę ile u mnie taki wahacz do esa kosztuje
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20595
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 11 cze 2014, 06:56

Łączniki: www.ramech.pl

Darcun chyba w temacie smietnikowym (co zrobiles...) o fastach pisal, ale czy to na pewno chodziło o fast to nie pamiętam
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Windstar 3.0 148KM LPG 1997
Kymco Super 9 LC 2011

x Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Awatar użytkownika
Lukas
Posty: 5224
Rejestracja: 28 mar 2004, 18:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Lukas » 11 cze 2014, 08:25

Fasta amorki kupilem do cabrio, trzeba marreckiego wywolac aby napisal jak sie sprawuja.
:ble:

Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4443
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r » 11 cze 2014, 14:25

na miliard % chodziło wtedy o firmę FAST
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d

Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3220
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 » 11 cze 2014, 20:34

Osobiście z Fastami nie miałem nic wspólnego. Na forum Volvo wywiązał się dawno temu temat wymiany sworzni wahaczy. Okazało się, że ktoś zaryzykował i zamiast sworzni Lemfordera w podobnej cenie kupił całe wahacze właśnie Fasta. Po 2 latach jeżdżenia wydał im dobrą opinię i z tego co dalej na forum widzę, 60 % użytkowników zamiast samych sworzni, wymienia całe wahacze.

ODPOWIEDZ