Przeskakujący układ kierowniczy.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

jutro sprawdze ;)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Mecu

Post autor: Mecu »

Rozglądałem się po szrotach trochę i ceny od 180 do 250 zł każdy wymyta elegancka więc nie sprawdzi się czy cieknie czy nie. A znalazłem faceta co regeneruje za 300-400 zł więc nie wiem czy się opłaca kupić używaną
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

U mnie była różnica x2,5 w cenie
I nie były myte
Wykręcono mi ją przy mnie od Esa
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23236
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Przekładnia mocowana jest na 2 śruby do ramy pomocniczej. Sam zmieniłem więc wiem że nie do grodzi
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

U Matiegi była do grodzi i żeby ją wytargać na wierch - trza było sanki odkręcić bo były tuż pod nią
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23236
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Sanki też musiałem opuszczać,ale wg mnie była przykrecona do sanek
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Mecu

Post autor: Mecu »

Dziś sprawa się wyjaśniła z całym przeskakującym układem. Mianowicie dziś siedząc sobie w garażu coś mnie ruszyło aby jeszcze raz sprawdzić wszystkie śruby zawieszenia przedniego. I tak siedząc sobie w kanale sprawdzając wszystko po kolei wpadł mój brat i zaczła szukać kabla USB w schowku i dzięki mu za to że trzymał się kierownicy. Okazało się że jak brat ruszył energicznie kierownicą to maglownica,,podskoczyła" sprawdziłem śruby które były dokręcone maksymalnie a mimo to magiel nadal miała luz. Okazało się że jedna ze śrub była krzywa i mimo że dokręcona na max to pozwalała na przemieszczenie się maglownicy. Wykręciłem śrubę i wkręciłem nową, teraz już Esi prowadzi się idealnie. Temat można zamknąć.
Zablokowany