OBROTOMIERZ

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

To co dałem w załączniku to jest cała instrukcja.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Uboga ale wystarcza... ;)
Czerwony - zasilanie po stacyjce
czarny - masa
zielony - sygnał obrotomierza - to chyba z tym masz problem. Sygnał do standardowego obrotomierza jest/był u mnie z edisa, nie wiem jak w twoim, pewnie tyeż jest kabelek od cewki do esida i na obrotek a w tym przypadku wystarczy podpiąć się w ten od cewki. W instrukcji piszą że standardowo jest zielony. Znając forda to pewnie i będzie zielony ale z jakimś tam paskiem. Zmierz czy to nie masa albo zasilanie i tyle ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

Problem jest właśnie z tym zielonym. Zaraz pójdę do auta zobaczyć jakiego koloru są tam kable przy cewce.

[ Dodano: Pon 14 Maj, 2012 ]
Jest tak:
zielony z czerwonym paskiem- tu jest podpięty jakiś kabel, który idzie do centralki od gazu
czarny- zasilanie po przekręcaniu kluczyka, podpięta jest centralka od gazu oraz światła.
zielony z żółtym paskiem- tu nic nie jest podpięte.

Wydaję mi się, że przewód zielony z czerwonym paskiem jest do obrotomierza i ten kabel, który jest podpięty jest po to żeby gaz przełączał się przy 2500obr/min.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Gajek pisze:Wydaję mi się, że przewód zielony z czerwonym paskiem jest do obrotomierza i ten kabel, który jest podpięty jest po to żeby gaz przełączał się przy 2500obr/min.

_________________
dobrze Ci sie wydaje i co lepsze przewod zielony z zoltym tez sie powinien nadawac,bo to jest sygnal dla drugiej cewki (bo w jednej obudowie cewki sa dwie)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
emtees

Post autor: emtees »

Wepnij się po prostu w któryś z kabli z "brzegu" wtyczki. Zielono-żółty i zielono-czerwony to przewody po których idą impulsy. Podłącz się w obojętnie który i tyle.
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

To musi być minus z cewki. Czy w Escorcie jest podziału na plus i minus w cewce?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11729
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

sprawdz miernikiem ale z tego co pamietam w escorcie jest staly plus na tym srodkowym (chyba czarnym) przewodzie natomiast wlasnie "sterowanie" idzie minusami na tych kolorowych przewodach skrajnych we wtyczce. generalnie podepnij sie tam gdzie centralka od gazu i na 99% bedzie ok
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Gajek
Posty: 1053
Rejestracja: 26 sie 2010, 18:59
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Gajek »

No ok, to zaraz pójdę zobaczyć czy to zadziała.

[ Dodano: Sro 16 Maj, 2012 ]
Podpiąłem się i działa, ale pokazuje dwa razy za mało, zamiast około 900obr/min pokazuje mi 455obr/min. Pobawiłem się tymi ustawieniami od ilości cylindrów i to nie pomogło.
ODPOWIEDZ