Pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym silniku
Moderator: Moderatorzy
No i już po pomiarach jestem.
Z wsadzonym rozdzielaczem z trzema wpiętymi wtykami trzech ładowarek na mierniku pokazało :
Zakres miernika 200m (A z linią stałą i przerywaną) = 101,5mA a bez rozdzielacza 18,5 mA
Zakres miernika 200 (A z falą) = 1.8 a bez rozdzielacza 0.
Jakie jest Wasze zdanie ? niski pobór to jest ? Lepiej codziennie wyjąć wtyk rozdzielacza z gniazda czy zostawić wpięty ?
Zaznaczam że nie jeżdżę tylko do kościoła. Dziennie robię sporo kilosów. Podczas wymiany oleju bede wiedział ile wynosi średnia km dziennie
Z wsadzonym rozdzielaczem z trzema wpiętymi wtykami trzech ładowarek na mierniku pokazało :
Zakres miernika 200m (A z linią stałą i przerywaną) = 101,5mA a bez rozdzielacza 18,5 mA
Zakres miernika 200 (A z falą) = 1.8 a bez rozdzielacza 0.
Jakie jest Wasze zdanie ? niski pobór to jest ? Lepiej codziennie wyjąć wtyk rozdzielacza z gniazda czy zostawić wpięty ?
Zaznaczam że nie jeżdżę tylko do kościoła. Dziennie robię sporo kilosów. Podczas wymiany oleju bede wiedział ile wynosi średnia km dziennie
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
0,1Ah => 2,4Ah ci pozre z aku na dobre. jak jezdzisz codziennie to moze siedziec, ale jak sie rozchorujesz i zrobisz tydzien przerwy to jak pojawia sie przymrozki to mozesz miec problem z odpaleniem !
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Yagr
- Posty: 14516
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Mikosz, cidzej ci juz napisał:
to 101,5mA to ~0,1A (dokładnie 0,1015A) a to oznacza że w ciągu każdej godziny z akumulatora znika 0,1 Ah razy 24godziny na dobę to masz 2,4Ah. Jesli masz akumulator np. 60Ah to łatwo wyliczyć że te 60AH podzielić na 2,4Ah =25dni - tyle czasu te zasilacze wyżrą aku do zera
to 101,5mA to ~0,1A (dokładnie 0,1015A) a to oznacza że w ciągu każdej godziny z akumulatora znika 0,1 Ah razy 24godziny na dobę to masz 2,4Ah. Jesli masz akumulator np. 60Ah to łatwo wyliczyć że te 60AH podzielić na 2,4Ah =25dni - tyle czasu te zasilacze wyżrą aku do zera
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
oczywiscie wyliczenie Yagra jest czystoteoretyczne - wystarczy sobie wyobrazic chocby rozladowanie aku 72Ah do polowy pojemnosci (37Ah) i probe odpalenia z czegos takiego fordowskiego diesla przy -10stC jak latwo sie domyslec realnie nie odpalisz auta juz po kilku dniach a nie po 25 jak wynika z rachunkow Yagra
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415