Strona 1 z 1

Podświetlenie zegarów / kokpitu

: 09 paź 2018, 23:22
autor: Ghia
Siema ryje,

Mam chrapkę żeby zmienić podświetlenie zegarów i wszelkich przełączników kokpitu na zimny biały.
O ile zegary nie są jeszcze takie tricky to reszta już tak.
Przełączniki wydają się być nierozbieralne. Boję się że jak się do nich dobiorę to już ich nie złożę w całość. Macie z nimi jakieś doświadczenia? wskazówki?

I tu hit: podświetlenie pokręteł dmuchawy (symbole) jest rozwiązane przez zieloną farbę/folię w środku panelu. Jakieś patenty na to gówno?


Trochę od czapy a trochę serio. Co myślicie o tym żeby np. czarne zegary z białymi liczbami i wskazówką podświetlić diodą UV? Chciałbym zostawić cyfry tak jak są, ale wskazówki np. machnąć farbą fluorescencyjną czy jakąś taką co by się odróżniała od tarczy i fajnie wskazywała.
Walcie śmiało. Wiem że temat dosyć kontrowersyjny. Wezmę to na klatę :D

Re: Podświetlenie zegarów / kokpitu

: 09 paź 2018, 23:48
autor: cidzej
przyciski są rozbieralne - sam "poprawiałem" przycisk halogenu bo sie spalila zarowka i poszla zielona dioda i ladniej to wyglada niz oryginal.
przede wszystkim to .... poszukaj na forum :) temat podswietlenia przerabiany wiele razy. Moj brat mial u siebie podswietlenie zegarow zmienione wiec spoko sie da. szkoda tylko oczwiście tego egzmplarza auta na takie zabawy :P ale to wiesz :) proponuje oryginalne przycisk/licznik/panele schowac na pozniej jak rozsadek wroci a majstrowac na gratach z allegro - zapewne kupisz je na kiloramy za jakies smieszne "5zł" bo juz chyba nikt tego nei kupuje

Re: Podświetlenie zegarów / kokpitu

: 14 paź 2018, 09:13
autor: krisu
Ja u siebie miałem wszystko podmienione na ledy,wywalałem wszystkie żarówki z wszystkich pokręteł,przełaczników,trochę zabawy było,musisz najpierw odszukać plusy na przełącznikach,do tego ledy 3 mm,rezystor 480 Ohm,rezystory dajesz na anodzie każdego leda. Poszukaj w moim/już nie moim temacie,tam było wszystko.