identyfikacja "wolnych" wtyczek

Moderator: Moderatorzy

awaria
Posty: 48
Rejestracja: 06 maja 2015, 21:42
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Kombi

identyfikacja "wolnych" wtyczek

Post autor: awaria »

Panowie , od czego te wtyczki????
Auto chodzi normalnie a te wtyki są nie podpięte???
Nic nie było "drutowane" w aucie .
Umiejscowione one są pomiędzy filtrem powietrza a pasem przednim.
Załączniki
DSC_0118.jpg
DSC_0119.jpg
Do tej z jednym kabelkiem jest druga część , tylko nie chcę wpinać bo nie wiem od czego to jest
Do tej z jednym kabelkiem jest druga część , tylko nie chcę wpinać bo nie wiem od czego to jest
DSC_0122.jpg
DSC_0123.jpg
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Uniwersalne okablowanie - podpina się to co w danym egzemplarzu jest potrzebne - co innego w zetcu, co innego w dieslu czy cvh, co innego z klimą, co innego bez klimy.. itd....
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
awaria
Posty: 48
Rejestracja: 06 maja 2015, 21:42
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Kombi

Post autor: awaria »

ok. tylko że ja mam prawie max wyposażenie a korci mnie aby złączyć tą z jednym kabelkiem.
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Wiesz ile ja mam wolnych wtyczek pod maską? Od cholery a auto jeździ normalnie :) no nie zawsze ale przeważnie :d
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

awaria, takich tematów przerabialiśmy mnóstwo, nie odesłałem cię do nich tylko dla tego że po zmianie skryptu na którym chodzi forum szukajka nie znajduje tyle co dawniej. Pisząc uniwersalne okablowanie mam na mysli wyposażenie ale również silnik - o czym wspomniałem - Zetec potrzebuje innych wtyczek niż CVH (np. u jednego jest MAP a u drugiego MAF) Jeśli cię korci to podpinaj do czegokolwiek na własna odpowiedzialność ale zanim to zrobisz może lepiej sciagnij sobie z netu schemat elektryki i poszukaj do czego konkretnie masz te wtyczki. Piszesz że masz "prawie max" więc.... czy masz czujnik płynu spryskiwaczy? Masz grzaną przednią szybę? masz elektrycznie otwierana klapę? Jest tego sporo ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4605
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

Te jednopinowe wyglądają jak od grzania szyby :P
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23234
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

nonam, no ale powinny być w podszybiu jak są od grzanej szyby :) i bylyby grubsze kabelki

A te co na fotkach to tak mają sobie dyndac. To pewnie wtyczki do starych wersji czujników temperatury silnika
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
jk1978
Posty: 770
Rejestracja: 11 lis 2014, 08:27
Lokalizacja: Olsztyn
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Post autor: jk1978 »

Mam tez dwa identyczne dyndające kabelki. Złączyłem je razem i auto żyje nadal ale padły mi momentalnie czujniki w termostacie (silnik zetec) - ten dający sygnał na kompa i na licznik. Od tej pory nie spinam luźnych wtyczek na oko.
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

awaria, a jakie jest to twoje prawie max wyposażenie? Będzie łatwiej stwierdzić od czego to mogło by być :)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Kleszczak
Posty: 1440
Rejestracja: 24 lut 2015, 07:10
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Pojemność: 2000
Rocznik: 1993
Generacja: MK6
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Kleszczak »

ten dwupinowy to czujnik temperatury na termostacie albo na wentylatorze chłodnicy.
ODPOWIEDZ