żarząca się kontrolka ładowania i jej brak na zapłonie.

Moderator: Moderatorzy

kris

Post autor: kris »

elnino pisze:Rozruch spadek - 10,8V w chwili kręcenia
u mnie na benie 10.4 V i wali od strzału.
Elnino,weź no kawałek przewodu fi 5 mm,konektory oczkowe zaciśnij na końcach i połącz altka bezpośrednio do + aku.
Zapomnisz wtedy o zbyt małym ładowaniu.
Z drugiej strony 14 V na samym altku to jednak zbyt mało.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2013, 14:14 przez kris, łącznie zmieniany 1 raz.
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

mam już pociągnięty taki kabel jurek kiedyś mi sugerował coś takiego przy okazji wymiany rozrusznika.

wyczytałem że na rozruchu spadek do 10,5V to normalne poniżej trzeba się zastanowić.

w poniedziałek podjadę do serwisu dla świętego spokoju i zobaczę co mi powiedzą.

jeszcze mi na myśl przychodzi świeca że może być padnięta ale wtedy rozrusznik raczej nie ma nic do tego czy kręci słabo czy mocniej bardziej jest problem ogólnie z rozruchem (?)
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jak w trakcie rozruchu zlezie poniżej 10V to trzeba się przyjrzeć
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

na elektrodzie koledzy podpowiedzieli że wszystko jest ok.
dodatkowo sprawdziłem pobór prądu na postoju wynosi 0.01 mA
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

elnino, wg mnie parametry prądowe w porządku - nie ma co się dziwić tym 10V przy kręceniu - rozrusznik swoje bierze ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Yagr pisze:rozrusznik swoje bierze
Cytat z "innych źródeł) :

Pobór prądu w chwili uruchamiania silnika w samochodach osobowych wynosi 200-600 A. W zależności od rodzaju pojazdu moc rozrusznika wynosi 0,4-10 kW.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ