Immobilajzer problem

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12700
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

kamil4769, jezeli to zawor "stop" to masz prze... przechlapane :( zeby dostas sie do tego musisz zdemontowac pompe :(
Zawor znajduje sie w miejscu niedostepnym jezeli pompa jest w aucie :(
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23261
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

kamil4769, obstawiam do oprzejrzenia wiazke co idzie do pompy wtryskowej. Tam pieknie gnija kabelki. I tak jak wspomnial kupiec, dostac sie do samego zaworu stop i elektroniki immobilizera przy pompie to tylko po wyciagnieciu pompy. Dlatego zacznij od sprawdzenia kabli pod peszkem przy wtyczce,bo tam najszybciej te kabelki padajja.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12700
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

WieSiu, dokladnie, widziales jak to u mnie wygladalo
kamil4769, przewody do zaworu stop i nie tylko, sa narazone na olej, rope i temp wiec zawsze "gnija" :( najpierw zrob jak WieSiu pisal i zobaczymy czy pomoglo
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23261
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

kupiec pisze:najpierw zrob jak WieSiu pisal i zobaczymy czy pomoglo
jak sie nic nie spalilo od zwarc jak np u arcadia w RSie,to pewnie pomoze :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: kamil4769 »

Kable i wtyczka ok. Auto ściągnięte do warsztatu. Zaraz będę wyjmował pompe. Mówicie że ten zawór może być przyblokowany tak?
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23261
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

nikt nie powiedzial o zablokowaniu,a jedynie o uszkodzeniu wiazki lub elektroniki Takie sciaganie pompy nie ma sensu jak ktos nie umie diagnozowac elektroniki :( mogl pasc komputer, mogla pasc elektronika od zaworu stop montowana przy pompie. Tu bez porzadnej diagnostyki nie ma sensu sciagac pompy,bo sciagnie popatrzy i co to zmieni ? wygeneruje tylko ogromny koszt. Nowy zawor stop z immobilizerem kosztuje majatek,a do tego trzeba go jeszcze umiec zaprogramowac do komputera,wiec najlatwiej bedzie wymienic na zwykly zawor stop bez elektroniki,bo jest dosc tani, tylko czy wszystko bedzie poprawnie sterowane gdy bedzie migac kontrolka immo to juz nie wiem.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: kamil4769 »

Będzie wymieniona elekronika tak jak Wiesio mówi. Zobaczymy co z tego wyniknie. Dziękuję Wszystkim za pomoc. Odezwe się wkrótce i zobaczymy.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14516
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

kamil4769, tylko pamietaj że to mogą być walnięte same kable a elektronika może być ok. Trzeba po prostu sprawdzić/pomierzyć kable między zaworem stop a patsem/ecu (nie wiem czy u ciebie jest PATS wbudowany czy osobno).
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
kaliber
Posty: 70
Rejestracja: 24 gru 2011, 15:35
Lokalizacja: Mikołajowice

Post autor: kaliber »

Ale :c: :razz:
Po 1 nie trzeba wyciągać pompy żeby wyciągnąć elektrozawór stop.
Po 2 zawór stop można założyć normalny- bez immo, tylko trzeba jakąś wtyczkę przy kolumnie kierowniczej wypiąć i ma działać tak było u mnie zrobione i działa :mrgreen:
Imoo po tej zmianie nie szalało zazwyczaj się zaświecało i gasło :grin:
Ostatnio zmieniony 13 gru 2012, 21:27 przez kaliber, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12700
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

kaliber pisze:Po 1 nie trzeba wyciągać pompy żeby wyciągnąć elektrozawór stop.
nikt nie pisał o wyciąganiu elektrozaworu tylko chodziło o dojście kabelków :P nie dojdziesz tam mając pompe w aucie a wiem co pisze bo robiłem to
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
kaliber
Posty: 70
Rejestracja: 24 gru 2011, 15:35
Lokalizacja: Mikołajowice

Post autor: kaliber »

Kiepskie dojście :?:
Obrazek

Chyba że o innych kabelkach piszemy :razz:

Zdjęcie mojej pompy po wymianie elektrozaworu ;)
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23261
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

kaliber pisze:Po 1 nie trzeba wyciągać pompy żeby wyciągnąć elektrozawór stop.
jasne.... tylko ciekawe ze jest zabudowany blacha, ktora jest przykrecona zrywalnymi srubami i to jeszcze od strony silnika,zebys ich nie odkrecil w normalny sposob. Widocznie miales jakas rzeźbe,ze Ci sie udalo bez wyciagania pompy.
kaliber pisze:Ale pierdoli....
to sie nadaje na ostrzezenie.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
kaliber
Posty: 70
Rejestracja: 24 gru 2011, 15:35
Lokalizacja: Mikołajowice

Post autor: kaliber »

WieSiu żadna rzeźba trzeba było speców z Peugeota którzy przy pompie Lucasa tyle się narobili... :mrgreen: z tego co wiem to rurki od wtrysków wyciągnęli i coś jeszcze i Dremelem rozcinali ;)

[ Dodano: Czw 13 Gru, 2012 ]
Jeżeli mogę to macie link jak koleś to robił w Mondeo

Klik
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23261
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

kaliber, to nie pisz takich glupot ze nie trzeba pompy sciagac, a napisz konkretnie jak to zrobic,bo potem ktos czytajacy Twoj tekst pomysli ze jest idiota i ze nie umie tego zrobic wg Twojej metody. Zreszta jakos nie przemawia do mnie to ciecie dremelem, jakbys to widzial na wlasne oczy w oryginale (ZAZNACZAM ZE PISZE O ORYGINALNYM ZABEZPIECZENIU),to bys raczej stwierdzil ze sie nie da tego zrobic bez sciagania pompy.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
kaliber
Posty: 70
Rejestracja: 24 gru 2011, 15:35
Lokalizacja: Mikołajowice

Post autor: kaliber »

WieSiu niestety mam 2 Escorty obydwa 1.8 TD i wszystko jest tam takie samo ;)

Tylko oczywiście traczki do metalu :P

[ Dodano: Czw 13 Gru, 2012 ]
Wiem próbowałem najpierw to rozwiercić to wiertło zepsułem aaa
ODPOWIEDZ