Immobilajzer problem

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Immobilajzer problem

Post autor: kamil4769 »

Witam Wszystkich. Dzisiaj stałem na parkingu, silnik włączony. Nagle zagasł i juz nie mogę go odpalić. Dioda immo nie zapala się po przękręceniu kluczyna na stałe, tylko miga. Nie mam czerwonego kluczyka , tylko ten czarny. Co mogę zrobic?
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12697
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

jak miga? policz migniecia do dluzszej przerwy a pozniej napisz tutaj to sa tacy magicy ze stwierdza co jest nie halo z autem
tylko patrz uwaznie bo moze byc tak ze zamiga np 3-4-3-4- itd
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: kamil4769 »

Miga 1 1 ------- 11 -------- 1 1
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12697
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Prezes potrafi czytac to jak przyjdzie wieczorem to da znac co i jak :)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: kamil4769 »

No dobrze . Dzięki w taki razie. Bedę czekać.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

"11 - odłączony moduł nadawczo-odbiorczy albo uszkodzenie połączeń
12 - uszkodzenie anteny nadajnika-odbiornika
13 - nieprawidłowy lub uszkodzony transponder albo brak odebranego kodu
14 - odebrany częściowy kod
15 - odebrany nieprawidłowy (nie wprogramowany) kod
16 - brak komunikacji PATS-PCM (ISO link)
21 - za mało wprogramowanych kluczy
22 - uszkodzenie konfiguracji w pamięci immo
31 - zawór odcinający i moduł PATS nie sparowane
32 - zawór odcinający "nie odpowiada" na odblokowanie"
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: kamil4769 »

Wiecie co, ja to nagram i wrzuce linka późnym wieczorem. To mi to odczytacie. Bo ja juz sam nie wiem.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

no ale co tu nagrywac ? stargac obudowe koluny - zdjac i zalozyc wtyczke od czytnika plus ewentualnie wziac drgui kluczyk(jak posiadasz) i sprobowac zapalic. jak to nie pomoze to albo nurkujesz w kable albo auto do elektryka i tyle. nikt ci tutaj nie powie, ze to czwarty kabelek z piatej wiazki w trzecim peszlu od lewej kolor pomarancz/zielen - do wymiany :!: musisz sam zakasac rekawy albo oddac auto do mechaniora. ale najprostszym sposobem diagnozy jest ... proba odpalenia z drugiego, zapasowego kluczyka. mozesz jeszcze akumulator odlaczyc, sprawdzic napiecie etc bo moze to on siada i pats wariuje


a z tego co piszesz to raczej wynika, ze mruga 22 co oznacza j/w czyli warto spr akumulator
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: kamil4769 »

Akumulator odłączałem na około 10 minut. A co do przewodów to raczej nic sie nie urwało. Kilka razy deche zrzucałem i elektryka jest raczej ok. Spróbuje tą wtyczke rozłączyć. A innego kluczyka nie mam. Mam tylko czarny. Troszkę jest dziwne jest to że silnik zgasł w trakcie pracy.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14513
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

kamil4769, w escortach kabelki czasem rozpadają się same z siebie.... nic nie trzeba urywać ;) Są na forum zdjęcia takich "na oko dobrych" kabli ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: kamil4769 »

Aha ;) To mnie pocieszyłeś . Myślałem że już nigdy w życiu w tym aucie nie będę ściągał deski, ale się pomyliłem. Zresztą nie wiem, zaraz tam ide (a jest kawałek ) rozepne wtyczke i jeszcze raz wepne. Jak nie podziała to aku na noc odłączam i zobaczymy jutro.
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

ja tak kiedys miałem pomogło zdjecie obudowy kolumny kierownicy poruszanie w lweo w prawo immo ;) i odpalił od strzała ;)
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12697
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Pod kiera to nie imo tylko dynks do czytania kluczyka, imo jest pod deska
Przynajmniej jest tak jak ktos mi powiedzial :D
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

a mnie na przyklad w escorcie chyba juz nic w elektryce nie zaskoczy :D to jest chyba, obok rdzy, najslabsze ogniwo tego auta
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
kamil4769
Posty: 134
Rejestracja: 18 paź 2011, 01:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: kamil4769 »

Byłem przed chwilą, odczytałem błąd.

Błąd 32. Zawór odcinający nie odpowiada na odblokowanie.

Co robić i gdzie to szukać.

Odpiąłem na pompie jakieś coś z 3 kablami. Poruszałem dźwigienką w lewo w prawo i nic.
ODPOWIEDZ