Immobilajzer problem
Moderator: Moderatorzy
Immobilajzer problem
Witam Wszystkich. Dzisiaj stałem na parkingu, silnik włączony. Nagle zagasł i juz nie mogę go odpalić. Dioda immo nie zapala się po przękręceniu kluczyna na stałe, tylko miga. Nie mam czerwonego kluczyka , tylko ten czarny. Co mogę zrobic?
- kupiec
- Posty: 12697
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
jak miga? policz migniecia do dluzszej przerwy a pozniej napisz tutaj to sa tacy magicy ze stwierdza co jest nie halo z autem
tylko patrz uwaznie bo moze byc tak ze zamiga np 3-4-3-4- itd
tylko patrz uwaznie bo moze byc tak ze zamiga np 3-4-3-4- itd
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
"11 - odłączony moduł nadawczo-odbiorczy albo uszkodzenie połączeń
12 - uszkodzenie anteny nadajnika-odbiornika
13 - nieprawidłowy lub uszkodzony transponder albo brak odebranego kodu
14 - odebrany częściowy kod
15 - odebrany nieprawidłowy (nie wprogramowany) kod
16 - brak komunikacji PATS-PCM (ISO link)
21 - za mało wprogramowanych kluczy
22 - uszkodzenie konfiguracji w pamięci immo
31 - zawór odcinający i moduł PATS nie sparowane
32 - zawór odcinający "nie odpowiada" na odblokowanie"
12 - uszkodzenie anteny nadajnika-odbiornika
13 - nieprawidłowy lub uszkodzony transponder albo brak odebranego kodu
14 - odebrany częściowy kod
15 - odebrany nieprawidłowy (nie wprogramowany) kod
16 - brak komunikacji PATS-PCM (ISO link)
21 - za mało wprogramowanych kluczy
22 - uszkodzenie konfiguracji w pamięci immo
31 - zawór odcinający i moduł PATS nie sparowane
32 - zawór odcinający "nie odpowiada" na odblokowanie"
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
no ale co tu nagrywac ? stargac obudowe koluny - zdjac i zalozyc wtyczke od czytnika plus ewentualnie wziac drgui kluczyk(jak posiadasz) i sprobowac zapalic. jak to nie pomoze to albo nurkujesz w kable albo auto do elektryka i tyle. nikt ci tutaj nie powie, ze to czwarty kabelek z piatej wiazki w trzecim peszlu od lewej kolor pomarancz/zielen - do wymiany musisz sam zakasac rekawy albo oddac auto do mechaniora. ale najprostszym sposobem diagnozy jest ... proba odpalenia z drugiego, zapasowego kluczyka. mozesz jeszcze akumulator odlaczyc, sprawdzic napiecie etc bo moze to on siada i pats wariuje
a z tego co piszesz to raczej wynika, ze mruga 22 co oznacza j/w czyli warto spr akumulator
a z tego co piszesz to raczej wynika, ze mruga 22 co oznacza j/w czyli warto spr akumulator
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Yagr
- Posty: 14513
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
kamil4769, w escortach kabelki czasem rozpadają się same z siebie.... nic nie trzeba urywać Są na forum zdjęcia takich "na oko dobrych" kabli
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
a mnie na przyklad w escorcie chyba juz nic w elektryce nie zaskoczy to jest chyba, obok rdzy, najslabsze ogniwo tego auta
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415