ESCORT MKVII, 1,6 zetec;16V,90 KM, 12/1997.
Potrzebuję schematu do essa jw., gdzie zasilanie pompy paliwa odbywa się przez bezp. nr 14-15A, przekaźnik R3. Uprzedzam pytania:
- oryginalna skrzynka bezpieczników 97AG14R073DB,
- żadnych przeróbek nie było,
Przerywa mi ten układ, zregenerowałem skrzynkę a pomimo to uszkodzenie jest dalej. Zamierzam pomierzyć i ewentualnie skrosować wszystkie połączenia pomiędzy ECU a układem zasilania paliwa.
schemat_MKVII, bezp. nr 14, przekaźnikR3-pompa paliwa,
Moderator: Moderatorzy
schemat_MKVII, bezp. nr 14, przekaźnikR3-pompa paliwa,
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2012, 18:30 przez Solar, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
- WieSiu
- Posty: 23235
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
po pierwsze nie ESKORT !!!!
schemat taki jest dla aut 1998-2000. Masz dwa pliki w zalznosci od kompa, jak komp ma 104 piny to pompa jest na 16 stronie, jak masz kompa na 60 pinow,to masz tez na 16 stronie.
bezpiecznik 14 jest od zasilania pompy za pomoca przekaznika, a bezpiecznik 15 jest od zasilania grzalki sondy lambda.
Najczestsze przyczyny,to uszkodzenie styku przekaznika pompy i styku w skrzynce tego przekaznika, uszkodzenie wtyczki pompy, problem ze skrzynka, okablowanie, wylacznik bezwladnosciowy, komputer sterujacy silnikiem. Wiecej mozliwosci raczej nie ma.
schemat taki jest dla aut 1998-2000. Masz dwa pliki w zalznosci od kompa, jak komp ma 104 piny to pompa jest na 16 stronie, jak masz kompa na 60 pinow,to masz tez na 16 stronie.
bezpiecznik 14 jest od zasilania pompy za pomoca przekaznika, a bezpiecznik 15 jest od zasilania grzalki sondy lambda.
Najczestsze przyczyny,to uszkodzenie styku przekaznika pompy i styku w skrzynce tego przekaznika, uszkodzenie wtyczki pompy, problem ze skrzynka, okablowanie, wylacznik bezwladnosciowy, komputer sterujacy silnikiem. Wiecej mozliwosci raczej nie ma.
- Załączniki
-
- escort 1.6 104pin 1998-2000.pdf
- (151.86 KiB) Pobrany 461 razy
-
- escort 1.6 60pin 1998-2000.pdf
- (171.89 KiB) Pobrany 927 razy
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Dzięki Wiesiu, sorry że dopiero teraz piszę, jakby tego było mało muszę reklamować twardy dysk (bad-sektory) i stawić system na nowym . Wieczorem przeglądnę schematy.
Jestem po regeneracji skrzynki i teraz jak na złość uszkodzenie nie chce się pojawić , chociaż na 2-gi dzień po jej przelutowaniu uszkodzenie było. Wymieniłem wtyk na pompie, podmieniałem pompę i przekaźnik.
Tak na marginesie nie wiem, dlaczego nie dostaję powiadomień na maila o odpowiedziach w tym temacie, pomimo zaznaczenia właściwej opcji?
Jestem po regeneracji skrzynki i teraz jak na złość uszkodzenie nie chce się pojawić , chociaż na 2-gi dzień po jej przelutowaniu uszkodzenie było. Wymieniłem wtyk na pompie, podmieniałem pompę i przekaźnik.
Tak na marginesie nie wiem, dlaczego nie dostaję powiadomień na maila o odpowiedziach w tym temacie, pomimo zaznaczenia właściwej opcji?
Nie zamienię ESSA na mercedesa.