zacina sie wklad stacyjki

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

powinien robic dokladnie to samo a moze nawet lepiej,bo moze byc mniej zuzyty i moze okazac sie ze on dziala bez problemu.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

WieSiu pisze:powinien robic dokladnie to samo a moze nawet lepiej,bo moze byc mniej zuzyty i moze okazac sie ze on dziala bez problemu.
o tym zem nie pomyslal ale moze byc tak jak mówisz mniej wytarty mniejszy luz ,przypomnialem sobie ze nim odpalalem auto otwieralem zamki ale chyba nie moglem otworzyc wlewu do tank.
Jutro spr.bo ten czarny to lata w tej wkladce juz na boki
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jak czerwony bedzie ok,to nie wkladka walnieta a kluczyk do zrobienia na nowo.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

sprawdz, bo to moze byc tylko kwestia klucza. u braciaka tez sie jeden tak wytarl (zasluga wlasnie korka od wlewu), ze wszedzie lata i tylko zamykac nim juz mozna. drugi chodzi jak malina. a tez myslal, ze beda wkladki do wymiany :/
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

nie wytrzymam chyba zara pojde spr.i powiem co i jak :razz:


eee jednak nie sprawdze bo gdzies mi sie schował ,ale teraz jak widze to sie okazalo ze ja uzywam nie czarnego tylko czerownego kluczyka wiec musze znalesc czarny :mrgreen: ostro
Ostatnio zmieniony 18 maja 2012, 23:47 przez bodzio82, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

spoko
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

bodzio82, kupujesz nową wkładkę - dajesz ją do klucznika i tą nową klucznik dorobi do klucza
Dajesz mu najbardziej wyrobiony kluczyk
Puźniej podmieniasz wkładkę na tą nową i po kłopocie
Cieszysz się nową stacyjką i masz stare kluczyki

http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=8982
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

bodzio82, daj zdjęcie grota kluczyka to ci powiem czy jest wyrobiony :)
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

Jednak wkładka do wymiany lup regeneracji ale i tak fajnie bo juz wiem co dalej robic
thanks :grin:
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4605
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

Kupujesz wkładkę, oddajesz do klucznika i Ci ją przerabia pod klucz, proste i nie jakoś szczególnie drogie
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

skorzystałem z podpowiedzi Wiesia bo dla mnie ta opcja była najszybsza i najtańsza ,u klucznika naprawiłem wkładke czas okolo 40minut ,cena 45zł ,teraz stacyjka działa jak nowa .

zapytalem sie o dorobienie kluczyka z zakodowaniem krzyknał 150zł
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

a nie mogłeś dorobić sam klucz a tą kostkę od immo przełożyć do nowego klucza? Było by taniej :)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

dla mnie 45zł to dobra cena za naprawe z której jestem zadowolony

kupiec, nie nie dorabialem klucza z zakodowaniem ja sie tylko zapytalem kolesia ile na przyszlosc cos takiego kosztuje i tyle ,a jeszcze opieprzyl mnie ze uzywam matki i ze matka byla spieta razem z drugim kluczem ze moge se teraz matke wyrzucic do kosza ze juz nie da rady zakodowac innych kluczy za pomoca tego czerwonego :evil:
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23235
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jak immobilizer nie glupieje gdy jest matka wlozona to nie widze powodow zeby nie dalo sie zaprogramowac z niego kolejnych kluczy. niby co miales zepsuc ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

problem zacinajacej sie stacyjki powrocil ehh co za fachowcy naprawa na chwile ,szukam innych ,tylko o 45 zl jestem lzejszy
ODPOWIEDZ