zacina sie wklad stacyjki

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

zacina sie wklad stacyjki

Post autor: bodzio82 »

Witam od jakiegos czasu jak wloze kluczyk do stacyjki to nie moge go przekrecic wkladka ma luz w srodku i sie na poczatku blokuje ,jak juz pokonam ten opor dalej wszystko ok Chcialbym wymienic ten wklad tylko co teraz jak jest imobilaizer w aucie ,przeciez nie bede kupowal calego zestawu komp wkladka i imo bo nawet mnie nie stac na taki wydatek na obecna chwile ,mam dwa kluczyki czarny i pomarańczowy więc Koledzy poradzcie co dalej bo niedlugo nie odpale escorta aaa Nie chcial bym zdejmowac imo chcialbym zeby zostalo w originale te zabezpieczenie, zreszta zdjecie imobilaizera to tez pewnie okolo 150zł to tez duze pieniadze wiec chcialbym tego uniknać
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

przeloz transponder - ten czerwony kwadracik sie wydlubuje i przeklada zawartosc. w punktach dorabiania kluczy powinni miec kluczyk z opcja wyciagania tego czerwonego "pojemniczka" - wkladasz tam swoj transponder, docinasz kluczyk i w droge :D koszt ok. 50-70zł
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23236
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

wymien po prostu wkladke (znaczy sie napraw ja po prostu u klucznika) i tyle. Immobilizer nie jest wbudowany we wkladke,a jest jedynie nalozony na nią.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

no dzieki cidzej a co znaczy docinanie kluczyka chodzi moze o dopasowanie pod wkladke zeby wlazł?
ciekawe czy ja to wydlubie zeby tylko nie zepsuł ,słyszalem ze jak sie ma ten pomaranczowy kluczyk to mozna zakodowac kolejne
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23236
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

bodzio82 pisze:,słyszalem ze jak sie ma ten pomaranczowy kluczyk to mozna zakodowac kolejne
dobrze slyszales, bez problemu to zrobisz, jedynie surowy kluczyk do zakodowania troszke kosztuje.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

WieSiu pisze:wymien po prostu wkladke (znaczy sie napraw ja po prostu u klucznika) i tyle. Immobilizer nie jest wbudowany we wkladke,a jest jedynie nalozony na nią.

wiem ze jest nalozony bo juz tam grzebalem i wyciagalem to wszystko

a co z tym pomaranczowym kluczykiem ?

aha nie było pytania :razz:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

bodzio82 pisze:słyszalem ze jak sie ma ten pomaranczowy kluczyk
na ten temat jest wiele teorii - wszystko zalezy od rocznika, modelu, miejsca produkcji oraz dobrego humoru pana co ci immo programowal na linii produkcyjnej :P


nacinac, bo zle cie zrozumialem - ja mialem dwa razy dorabiany kluczyk na podstawie niemal totalnie wytartego oryginalu - koles za kazdym razem dochodzil jaki tam jest kod na tym kluczyku (glebokosc kazdego z naciec ma swoj odpowiednik w cyfrze - jak masz oryginalna przywieszke do kluczykow to masz tam kod np 4590, ktory moj klucznik wklepuje w maszyne i na podstawie tego mu wycina odpowiedni kluczyk :D ja tego nie mialem i musial troszke zgadywac, ale wyszlo ok)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23236
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

czerowy (nie pomaranczowy) kluczyk wkladasz w stacyjke, przekrecasz w zaplon, potem wylaczasz, czekasz az zacznie migac kontrolka od immo i potem wkladasz kluczyk do zakodowania (tak z pamieci to podaje,ale moze sie to troche rozniec,w instrukcji jest opisane).
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

Ten surowy kluczyk to pewnie ASO czy u śluszarza tez moze dostanie?

A JAK TO ZROBIC jak włozyć kluczyk czerwony w nową wkładke i odwrotnie :roll:
Ostatnio zmieniony 18 maja 2012, 23:06 przez bodzio82, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23236
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

bodzio82 pisze:czy u śluszarza tez moze dostanie?
tez dostaniesz, zamienniki maja, nie jestem pewien,ale tak kolo 100zl z docieciem taki kluczyk bedzie kosztowal
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

tylko bedzie trzeba pewnie dwa kluczyki wozic do stacyjki i do wlewu :-|
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23236
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

bodzio82, ale dlaczego ? ja chyba Twojego problemu nie rozumiem.

Kazdy z tych 3 kluczykow Ci zle chodzi w stacyjce i tylko w stacyjce ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

Jest uszkodzona wkladka stacyjki wyjalem ja i sie zacina kluczyk luz jest spory ,kostka jest ok sprawdzalem .Mam tylko dwa kluczyki czarny i czerwony i za pomoca tego czarnego kluczyka otwieram wlew zamki w drzwiach i odpalam auto wiec jak dorobie kolejny kluczyk to on nie bedzie pasowal do wlewu tylko ten co tera mam wiec bede musial wozic dwa
Ostatnio zmieniony 18 maja 2012, 23:25 przez bodzio82, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23236
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

no to napraw po prostu wkladke stacyjki i immobilizerem sie nie przejmuj. A tym czerwonym co mozesz robic ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

WieSiu pisze:no to napraw po prostu wkladke stacyjki i immobilizerem sie nie przejmuj. A tym czerwonym co mozesz robic ?
i własnie tak zrobie Wiesiu odrazu jak to powiedziales pare postow wyzej uznalem ze to chyba najlepszy wybór ,a ten czerowny nie wiem co robi chyba to samo :razz:
ODPOWIEDZ