pali mi bezpiecznik od nawiewu

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

pali mi bezpiecznik od nawiewu

Post autor: bodzio82 »

nie wiem gdzie szukac wszystko niby wpozadku a bezpiecznik sie przepala ,latem bylo tak ze przepalal sie co jakis czas np co tydzien dwa tygodnie a teraz juz odrazu po wlozeniu czyli wogole nie mam ogrzewania a zima to juz wogole bedzie tragedia .Moze ktos cos podpowie z kolegów :lol:
Ivandrago

Post autor: Ivandrago »

sprawdź przewody od nawiewu (może po takim czasię któreś izolacje się stopiły i się zwierają paląc bezpiecznik) oraz styki ,no i sam nawiew czy jest sprawny.
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

MinisterQ pisze:the neverending story.
masz racje
skrzynka przelutowana i dalej nie wiadomo co sie dzieje ehh bo to jest wlasnie urok forda
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

byla rozbebeszona calkowicie przelutowalem ja pare godzin to zajelo ale wrocila pompa paliwa i wlasnie ogrzewanie tyle ze na krotko, po jakims czasie znowu sie przepalil bezpiecznik ale tak jak wspomnialem wyzej nie ma zaleznosci bezpiecznik sie pali kiedy mu sie podoba ostatnio na 15 dzialal nawiew 2 tygonie a na obecna chwile 30 nie daje rady odrazu sie przepala i tak wlasnie sie dzieje notorycznie jak zrobi sie zimno ,latem jest prawie dobrze jak policzylem to ze 3 razy sie skopcil wiec nie bylo zle .
Tak jak teraz rozkminiam to podejrzenie pada na opornice w momencie jak zalacze cieple powietrze to czyc jakby sie papier palil taki wlasnie jest zapach moze opornica sie nadmiernie nagrzewa bo tam jest lekki mod bo opornik siadl i dalem polaczenie zwyklym drutem ale co mam zrobic jak juz 3 sztuka poszla wiec sie wkurzylem i zrobilem tak jak kumpel w bmw tyle ze u niego to sie sprawdzilo do konca eksploatacji az nie sprzedal bedzie ze 2 lata ,sam juz nie wiem czy to to czy cos innego ,jeszcze nie zagladalem w kable w blotniku moze tam jest problem
Ivandrago

Post autor: Ivandrago »

Sprawdź całą wiązke czy sie gdzieś nie przegrzała , stopiła i teraz cały czas jest zwarta np z buda .
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

bodzio82 pisze:na 15 dzialal nawiew 2 tygonie a na obecna chwile 30 nie daje
genialny pomysł nie ma co :/ pali się bezpiecznik to wsadzić większy :/
bodzio82 pisze: i dalem polaczenie zwyklym drutem ale co mam zrobic jak juz 3 sztuka poszla
skoro upaliła się 3x opornica to musi być zwara na dmuchawie i prąd masakrycznie rośnie
a co masz zrobić- znaleźć przyczynę a nie skutek
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

jarekezg .jaki wiekszy tam jest fabrycznie 30 amper lub 25 amper

dalem wczesniej mniejszy dlatego zeby nie przeciazyc silnika dmuchawy wlasnie ale ze nic to nie zmienia to wrocilem do tego jak wypuscila fabryka

a swoja droga to teraz bede przegub wymienial to zdejme nadkole i oblukam wiazke wychodzaca ze skrzynki moze tam jest wlasnie problem,zawsze jak mnialem zdjete kolo to zapomnialem tam zagladnac :razz:
ewaford

Post autor: ewaford »

Witam Jeśli już mowa w tym wątku o bezpiecznikach to może znajdę jakąś poradę co może powodować przepalanie bezpiecznika nr 4 w ford escort 1,4 98 rok. Po włączeniu stacyjki słychać jak pstryka bezpiecznik przepalając się przy tym, do tego brak jest podświetlenia zegarów i tylnego światła prawego. Od czego zacząć?
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Zacznij od sprawdzenia instalacji przy swietle tylnym, moze tam robi sie jakies zwarcie przez uszkodzony kabelek albo na stykach w lampie :)
Ten sam problem ma kolega Pindol :D
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Już wczoraj zacząłem pisać , żeby sprawdzić tylną lampę - ale posta skasowałem :mrgreen:
Po przekręceniu kluczyka nie powinien się przepalać bezpiecznik - nawet gdyby zewrzeć wszystkie przewody w tylnych lampach
Chyba , że oświetlenie jest włączone na stałe
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Jamszoł pisze:Po przekręceniu kluczyka nie powinien się przepalać bezpiecznik - nawet gdyby zewrzeć wszystkie przewody w tylnych lampach
fakt, jakoś przeoczyłem to przekręcanie kluczyka a skupiłem się na lampach :d
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

jest jeszcze taka opcja czesto spotykana w esach z uwalonym zespolonym - zmostkowanie pozycji z 2 pozycja stacyjki
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

cidzej pisze:jest jeszcze taka opcja czesto spotykana w esach z uwalonym zespolonym - zmostkowanie pozycji z 2 pozycja stacyjki
Można to łatwo sprawdzić - odpiąć zespolony i wtedy przekręcić stacyjkę
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11730
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

no ni emozna bo sie bezpiecznik pali :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

a ja od roku mam spokoj palilo mi bezpiecznik od nawiewu rozne zabiegi nie pomagaly wlacnzie z wymiana skrzynki bezpiecznikow wiec odcialem kabel zasilajacy skrzynka- przelacznik dalem bezposrednio z akumulatora zasilanie i jest ok ,jedyna wada ze nawiew mozna wlaczyc nawet bez kluczyka w stacyjce juz ze 3 razy aku rozladowalem bo zostawilem na noc wlaczona dmuchawe :???: teraz jak wolne bedzie od roboty to przerzuce ten kabel na prad po stacyjce wtedy bedzie jak w originale tyle ze dam przekaznik zeby nie obciazac stacyjki


upps :oops: ale niech zostanie moze sie komu przyda
ODPOWIEDZ