Strona 1 z 4

problem

: 04 cze 2004, 10:19
autor: gogi
Witam !
mam escorcika 1,6 benzyna na wtrysku r.1997 od pewnego czasu silnik na II i III biegu lub przy redukcji przerywa na wolnych obrotach pracuje normalnie świece były wymieniane i jeden z kabli wysokiego nap.kto wie ?

: 10 cze 2004, 19:24
autor: robertford
Witam. A zmieniałeś filtr paliwa?

: 13 cze 2004, 15:27
autor: Dadek
według mnie to kable zapłonowe wymien wszystkie

Re: problem

: 26 wrz 2018, 21:22
autor: nonam
Czy problem udało się rozwiązać? Bo u mnie podobne objawy :(

Re: problem

: 26 wrz 2018, 21:56
autor: Yagr
Ktos nam nonama podmienił na bota !!!!!

Re: problem

: 26 wrz 2018, 21:59
autor: WieSiu
Bal się że komputer będzie lepszy od niego i się popisał ;)

Forum wystartowało 28 marca więc może być lepiej ;)

Re: problem

: 26 wrz 2018, 22:24
autor: cidzej
zrób reset kompa :D

Re: problem

: 26 wrz 2018, 23:19
autor: kupiec
Wyłącz i załącz auto. Miałem tak samo tylko inaczej i w sumie nie pomogło ale może tobie pomoże.

Re: problem

: 27 wrz 2018, 06:58
autor: nonam
Ok to dziękuję za pomoc, ale ja mam diesla

Re: problem

: 27 wrz 2018, 07:24
autor: WieSiu
Oddaj na złom, problem zniknie.

Re: problem

: 24 maja 2019, 10:39
autor: Mateklobez
Odświeżę ten znakomity wątek, o jakże zacnym tytule :D
Otóż mam problem. Kupiłem całkiem bez potrzeby osłonę kolektora wydechowego. Miałem mniejszą, chcę zamienić na większą. Tu pytanie: czy blok silnika i kolektor wydechowy różni się czymś w zetecach 1,6 a 1,8?
Ta stara blaszka mocowana była na 4 śruby, dwie w głowicę i dwie w kolektor. Nowa (opisana przez sprzedającego jako 1,8 16V) ma 3 miejsca mocowania. Dwa górne od silnik się pokrywają, dolne wypada akurat pomiędzy moimi. Możliwe że kolektor był inny? Zdjęcie obu osłon:
Obrazek

Re: problem

: 24 maja 2019, 11:03
autor: WieSiu
A te najmocniejsze 1.8 nie miały tłumików o większej średnicy? (Jak rs). Wtedy kolektor pewnie też jest inny. Popatrz na katalog tłumików np bosal walker itp.

Re: problem

: 24 maja 2019, 16:08
autor: Yagr
Cóż... jak to zwykle z fordem, nie do końca wiadomo co gdzie i kiedy montował :lol:
Jak bys sie nudził to trochę materiału do analizy:
https://ford.7zap.com/en/car/94/no/5/15 ... 8/65944/#6
są tam dwie osłony:
1. https://picclick.de/Ford-Escort-Hitzesc ... 88010.html
2. do drugiej mam tylko rysunek z tego samego katalogu https://ford.7zap.com/en/car/83/no/5/15 ... 8/65944/#6 czym bym się nie sugerował, to prawdopodobnie jest własnie ta większa osłona.

Re: problem

: 24 maja 2019, 20:05
autor: krisu
Mateklobez pisze: 24 maja 2019, 10:39 Odświeżę ten znakomity wątek, o jakże zacnym tytule :D
Otóż mam problem. Kupiłem całkiem bez potrzeby osłonę kolektora wydechowego. Miałem mniejszą, chcę zamienić na większą. Tu pytanie: czy blok silnika i kolektor wydechowy różni się czymś w zetecach 1,6 a 1,8?
Ta stara blaszka mocowana była na 4 śruby, dwie w głowicę i dwie w kolektor. Nowa (opisana przez sprzedającego jako 1,8 16V) ma 3 miejsca mocowania. Dwa górne od silnik się pokrywają, dolne wypada akurat pomiędzy moimi. Możliwe że kolektor był inny? Zdjęcie obu osłon:
Obrazek
Ta stara blaszka jest nie od tego silnika,była inna,tylko ją zamieniłem,bo pierwotna CH strzelił ;) znaczy pordzewiała ;)
W moim byłym temacie jest fota tych dwóch osłon.

Re: problem

: 24 maja 2019, 20:20
autor: Mateklobez
Krzychu, co Cię podkusiło, żeby kolektor na biało pomalować? :d

Yagr, dzięki. Kupiłem właśnie tą z numeru 1. Co prawda nie za 59 Euro, jak w tym linku, tylko za 5,drugie 5 na puszkę farby i będzie ok. Widzę że jeszcze powinna być dolna część na rurę wydechową. Cóż, założę górną, mam nadzieję że nie będzie się telepać.