problem

Moderator: Moderatorzy

gogi

problem

Post autor: gogi » 04 cze 2004, 10:19

Witam !
mam escorcika 1,6 benzyna na wtrysku r.1997 od pewnego czasu silnik na II i III biegu lub przy redukcji przerywa na wolnych obrotach pracuje normalnie świece były wymieniane i jeden z kabli wysokiego nap.kto wie ?

Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford » 10 cze 2004, 19:24

Witam. A zmieniałeś filtr paliwa?

Dadek

Post autor: Dadek » 13 cze 2004, 15:27

według mnie to kable zapłonowe wymien wszystkie

Awatar użytkownika
nonam
Posty: 3989
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Re: problem

Post autor: nonam » 26 wrz 2018, 21:22

Czy problem udało się rozwiązać? Bo u mnie podobne objawy :(
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13112
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Re: problem

Post autor: Yagr » 26 wrz 2018, 21:56

Ktos nam nonama podmienił na bota !!!!!
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20831
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Re: problem

Post autor: WieSiu » 26 wrz 2018, 21:59

Bal się że komputer będzie lepszy od niego i się popisał ;)

Forum wystartowało 28 marca więc może być lepiej ;)
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 10870
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Re: problem

Post autor: cidzej » 26 wrz 2018, 22:24

zrób reset kompa :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415

Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 10889
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Re: problem

Post autor: kupiec » 26 wrz 2018, 23:19

Wyłącz i załącz auto. Miałem tak samo tylko inaczej i w sumie nie pomogło ale może tobie pomoże.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty

Awatar użytkownika
nonam
Posty: 3989
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Re: problem

Post autor: nonam » 27 wrz 2018, 06:58

Ok to dziękuję za pomoc, ale ja mam diesla
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20831
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Re: problem

Post autor: WieSiu » 27 wrz 2018, 07:24

Oddaj na złom, problem zniknie.
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Awatar użytkownika
Mateklobez
Posty: 2724
Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
Lokalizacja: Łobez / Rees
Pojemność: 1597
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback
Kontakt:

Re: problem

Post autor: Mateklobez » 24 maja 2019, 10:39

Odświeżę ten znakomity wątek, o jakże zacnym tytule :D
Otóż mam problem. Kupiłem całkiem bez potrzeby osłonę kolektora wydechowego. Miałem mniejszą, chcę zamienić na większą. Tu pytanie: czy blok silnika i kolektor wydechowy różni się czymś w zetecach 1,6 a 1,8?
Ta stara blaszka mocowana była na 4 śruby, dwie w głowicę i dwie w kolektor. Nowa (opisana przez sprzedającego jako 1,8 16V) ma 3 miejsca mocowania. Dwa górne od silnik się pokrywają, dolne wypada akurat pomiędzy moimi. Możliwe że kolektor był inny? Zdjęcie obu osłon:
Obrazek
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
>Escort MK7 "RS1600" 1996
http://motospamerzy.pl

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20831
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Re: problem

Post autor: WieSiu » 24 maja 2019, 11:03

A te najmocniejsze 1.8 nie miały tłumików o większej średnicy? (Jak rs). Wtedy kolektor pewnie też jest inny. Popatrz na katalog tłumików np bosal walker itp.
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13112
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Re: problem

Post autor: Yagr » 24 maja 2019, 16:08

Cóż... jak to zwykle z fordem, nie do końca wiadomo co gdzie i kiedy montował :lol:
Jak bys sie nudził to trochę materiału do analizy:
https://ford.7zap.com/en/car/94/no/5/15 ... 8/65944/#6
są tam dwie osłony:
1. https://picclick.de/Ford-Escort-Hitzesc ... 88010.html
2. do drugiej mam tylko rysunek z tego samego katalogu https://ford.7zap.com/en/car/83/no/5/15 ... 8/65944/#6 czym bym się nie sugerował, to prawdopodobnie jest własnie ta większa osłona.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

Awatar użytkownika
krisu
Posty: 402
Rejestracja: 17 lut 2016, 17:20
Lokalizacja: EP
Pojemność: 1100
Rocznik: 2000
Generacja: MK1
Nadwozie: Hatchback

Re: problem

Post autor: krisu » 24 maja 2019, 20:05

Mateklobez pisze:
24 maja 2019, 10:39
Odświeżę ten znakomity wątek, o jakże zacnym tytule :D
Otóż mam problem. Kupiłem całkiem bez potrzeby osłonę kolektora wydechowego. Miałem mniejszą, chcę zamienić na większą. Tu pytanie: czy blok silnika i kolektor wydechowy różni się czymś w zetecach 1,6 a 1,8?
Ta stara blaszka mocowana była na 4 śruby, dwie w głowicę i dwie w kolektor. Nowa (opisana przez sprzedającego jako 1,8 16V) ma 3 miejsca mocowania. Dwa górne od silnik się pokrywają, dolne wypada akurat pomiędzy moimi. Możliwe że kolektor był inny? Zdjęcie obu osłon:
Obrazek
Ta stara blaszka jest nie od tego silnika,była inna,tylko ją zamieniłem,bo pierwotna CH strzelił ;) znaczy pordzewiała ;)
W moim byłym temacie jest fota tych dwóch osłon.
2009-2017 Escort mk7
2018- Seicento 1.1 SPI

Awatar użytkownika
Mateklobez
Posty: 2724
Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
Lokalizacja: Łobez / Rees
Pojemność: 1597
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback
Kontakt:

Re: problem

Post autor: Mateklobez » 24 maja 2019, 20:20

Krzychu, co Cię podkusiło, żeby kolektor na biało pomalować? :d

Yagr, dzięki. Kupiłem właśnie tą z numeru 1. Co prawda nie za 59 Euro, jak w tym linku, tylko za 5,drugie 5 na puszkę farby i będzie ok. Widzę że jeszcze powinna być dolna część na rurę wydechową. Cóż, założę górną, mam nadzieję że nie będzie się telepać.
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
>Escort MK7 "RS1600" 1996
http://motospamerzy.pl

ODPOWIEDZ