1. zwarcie złączki czujnika nie załącza wentylatora - prąd do niej nie dochodzi - jeszcze sie przyjze problemowi
2. jestem w trakcie
3. między dwoma wyprowadzeniami wychodzi mi 10kohm, czyli duzo za duzo - moze wstawie oporniki w miejsce czujnika i zobaczymy co to da
4. zalany byl za 100zł (~22Litry) i na 60km wychlał połowę
ale jeszcze coś napewno jest, ale z programowaniem jest problem bo gaśnie po jakiś 5 sekundach - 3min = 180 sek = 36 odpaleń na programowanie - zachetam akumulator
5. olej, filtr powietrza, świece nowe, przewody, moduł mi niby sprawdzali i też ok, nie kopci(nie zaobserwowałem przynajmniej)
zobaczymy co da "poprawiona" skrzynka
ps. 1 - wymiana wtryskiwacza nie pomogła
ps. 2 - odpięćie sondy lambda nie wpływa na zmianę pracy silnika
ps. 3 - mam w tej chwili założoną drugą skrzynkę i objawy są te same tylko, że na tej dodatkowo mi światła nie działają
ps. 4 - katalizator też chyba nie zapchany, bo ostatnio zerwałęm "portki" i tym samym miałem "obejśćie" katalizatora
- nie miało to wpływu na pracę silnika
po ściance odgradzającej komorę silnika od przedziału pasażerkiego idą takie dwa czarne weżyki z czego jeden zakończony jest kranikiem a potem wygląda na urwany/ucięty i nigdzier nie jest założony (zdjęcie w pośćie - dziwne wtyczki) - co to może być i czy tak ma być ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415