Strona 2 z 2

: 22 mar 2016, 19:33
autor: Moody
Zawór bocznikowy, silnik krokowy czy by-pass to jedna i ta sama rzecz. Wątpliwe aby to ona odpowiedzialna za efekt, który opisujesz. Ja nie mam pomysłu bo mnie się nic takiego nie przydarzyło. Sprawdź filter i przewody powietrza - może masz coś przytkane i niewydolne zapotrzebowaniu.

: 22 mar 2016, 19:44
autor: Mentol55
predzej bedzie braklo mu powietrza niz paliwa?

: 22 mar 2016, 20:09
autor: nonam
Mentol55, brak powietrza łatwiej sprawdzić

: 22 mar 2016, 21:29
autor: Mentol55
no racja to jutro z rana sprawdze.

: 22 mar 2016, 21:39
autor: Jamszoł
Mentol55, może Ci źle łączyć na stykach - gniazdo/wtyczka przy którymś czujniku czy innym odbiorniku
Kup "kontakt" w spreju - dla przykładu ( http://www.boll.pl/produkty-techniczne- ... t-spray-67 )
I przeczyść wszystkie połączenia pod maska
Wydatek nie jest duży
Może Ci nie łączyć przy przepływce lub innym czujniku czy przy przepustnicy

: 22 mar 2016, 22:21
autor: Moody
Mentol55 pisze:predzej bedzie braklo mu powietrza niz paliwa?
Przy niedostatecznej ilości paliwa silnik zaczął by się krztusić i przerywać. A Ty zdaje się masz podobny efekt jak z silnik z turbo, któremu się ono zatarło. Nie twierdzę, że to musi być problem z powietrzem ale warto zacząć od najprostszych rzeczy.

: 23 mar 2016, 09:12
autor: Mentol55
dobra pytanko takie odlaczylem przeplywke i przejechalem sie. zero efektu, to znaczy ze ona moze byc walnieta?

: 23 mar 2016, 09:30
autor: WieSiu
to znaczy ze najlepiej byloby podpiac pod komputer zeby zbednie nie wymieniac części :(

Ale przepływomierz zawsze warto wyczyścić.

: 23 mar 2016, 13:10
autor: S3ci0r
Mentol55, masz miernik?

: 23 mar 2016, 13:42
autor: Mentol55
No mam miernik. A kompresje warto by tez sprawdzic i plus minus jaka powinna byc zeby bylo okej?

: 23 mar 2016, 13:49
autor: WieSiu
10 to takie minimum, najlepiej koło 11

: 23 mar 2016, 19:10
autor: Mentol55
wracajac z pracy wcisnalem mu troche na 4 biegu no i rozbujalem sie do 135km/h. nie wiem czy to cos daje. i tak z innej beczki czy jest opcja ze zostaly zle podlaczone przewody WN do cewki mimo ze silnik rowno pracuje?

: 23 mar 2016, 19:17
autor: nonam
Mentol55, nie bardzo, cewka daje iskrę na 2 świece na raz, ale raz że przewody by nie sięgnęły tak daleko raczej, a dwa nawet jeśli, to silnik będzie pracował dobrze, jeśli by były założone w faktycznie zły sposób to by nie gadał wcale, albo chodziłby źle, bo by nie miał iskry w suwie zapłonu :P

: 23 mar 2016, 22:38
autor: Mentol55
jesli daje na dwa jednoczesnie to mogloy tak byc. chodzi ze samo zamienienie na cewce. dla pewnosci jednak sprawdze.

[ Dodano: Czw 24 Mar, 2016 ]
Zamienilem 1 z 4 i 2 z 3. Samochod chodzi dalej poprzednio moglem go krecic do 5 tys teraz do 5,5 przykladowo na dwojce. Ale potem jest taki mega mul

[ Dodano: Pią 25 Mar, 2016 ]
dobra zaczal nierowno pracowac wiec zamienilem z powrotem, ale teraz tez jakos dziwnie chodzi jak sie pozadnie nagrzeje. jutro zmienie swiece bo widzialem ze porcelana jest juz popekana, sprawdzimy czy bedzie zmiana na lepsze

[ Dodano: Pon 28 Mar, 2016 ]
dobra kolejna zagadka. wracajac do domu mimo ze silnik sie nagrzal to kiedy wciskalem sprzeglo bo na przyklad hamowalem to on trzymal sobie od 2 do 3 tys obrotow. to wina silniczka krokowego czy moze czegos innego. zmienilem swiece i kable zaplonowe w weekend.

[ Dodano: Pon 11 Kwi, 2016 ]
wracajac do tematu sprawdzilem kompresje 12-11 barow na kazdym cylindrze. filtr paliwa jest bardzo pordzewialy jakby nigdy nie byl wymieniany moze on bycprzyczyna?

[ Dodano: Czw 05 Maj, 2016 ]
Witam ponownie. filtr wymienilem i nic sie nie zmienilo. teraz natomiast zaczal falowac na obrotach biegu jalowego. skacze sobie po 100 obrotow do gory i na dol. co jeszcze moge sprawdzic bez komputera?