Moj Escort Mk7 muli i ma max 120km/h

Moderator: Moderatorzy

Moody
Posty: 20
Rejestracja: 17 maja 2015, 20:40
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojemność: 1600
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Kombi

Post autor: Moody » 22 mar 2016, 19:33

Zawór bocznikowy, silnik krokowy czy by-pass to jedna i ta sama rzecz. Wątpliwe aby to ona odpowiedzialna za efekt, który opisujesz. Ja nie mam pomysłu bo mnie się nic takiego nie przydarzyło. Sprawdź filter i przewody powietrza - może masz coś przytkane i niewydolne zapotrzebowaniu.

Mentol55
Posty: 10
Rejestracja: 21 mar 2016, 17:27
Lokalizacja: Uzarzewo

Post autor: Mentol55 » 22 mar 2016, 19:44

predzej bedzie braklo mu powietrza niz paliwa?

Awatar użytkownika
nonam
Posty: 3990
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam » 22 mar 2016, 20:09

Mentol55, brak powietrza łatwiej sprawdzić
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.

Mentol55
Posty: 10
Rejestracja: 21 mar 2016, 17:27
Lokalizacja: Uzarzewo

Post autor: Mentol55 » 22 mar 2016, 21:29

no racja to jutro z rana sprawdze.

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 21349
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł » 22 mar 2016, 21:39

Mentol55, może Ci źle łączyć na stykach - gniazdo/wtyczka przy którymś czujniku czy innym odbiorniku
Kup "kontakt" w spreju - dla przykładu ( http://www.boll.pl/produkty-techniczne- ... t-spray-67 )
I przeczyść wszystkie połączenia pod maska
Wydatek nie jest duży
Może Ci nie łączyć przy przepływce lub innym czujniku czy przy przepustnicy
6.11.2010/28.08.2012_16.30

Moody
Posty: 20
Rejestracja: 17 maja 2015, 20:40
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojemność: 1600
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Kombi

Post autor: Moody » 22 mar 2016, 22:21

Mentol55 pisze:predzej bedzie braklo mu powietrza niz paliwa?
Przy niedostatecznej ilości paliwa silnik zaczął by się krztusić i przerywać. A Ty zdaje się masz podobny efekt jak z silnik z turbo, któremu się ono zatarło. Nie twierdzę, że to musi być problem z powietrzem ale warto zacząć od najprostszych rzeczy.

Mentol55
Posty: 10
Rejestracja: 21 mar 2016, 17:27
Lokalizacja: Uzarzewo

Post autor: Mentol55 » 23 mar 2016, 09:12

dobra pytanko takie odlaczylem przeplywke i przejechalem sie. zero efektu, to znaczy ze ona moze byc walnieta?

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20849
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 23 mar 2016, 09:30

to znaczy ze najlepiej byloby podpiac pod komputer zeby zbednie nie wymieniac części :(

Ale przepływomierz zawsze warto wyczyścić.
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4477
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r » 23 mar 2016, 13:10

Mentol55, masz miernik?
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d

Mentol55
Posty: 10
Rejestracja: 21 mar 2016, 17:27
Lokalizacja: Uzarzewo

Post autor: Mentol55 » 23 mar 2016, 13:42

No mam miernik. A kompresje warto by tez sprawdzic i plus minus jaka powinna byc zeby bylo okej?

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20849
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 23 mar 2016, 13:49

10 to takie minimum, najlepiej koło 11
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Mentol55
Posty: 10
Rejestracja: 21 mar 2016, 17:27
Lokalizacja: Uzarzewo

Post autor: Mentol55 » 23 mar 2016, 19:10

wracajac z pracy wcisnalem mu troche na 4 biegu no i rozbujalem sie do 135km/h. nie wiem czy to cos daje. i tak z innej beczki czy jest opcja ze zostaly zle podlaczone przewody WN do cewki mimo ze silnik rowno pracuje?

Awatar użytkownika
nonam
Posty: 3990
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam » 23 mar 2016, 19:17

Mentol55, nie bardzo, cewka daje iskrę na 2 świece na raz, ale raz że przewody by nie sięgnęły tak daleko raczej, a dwa nawet jeśli, to silnik będzie pracował dobrze, jeśli by były założone w faktycznie zły sposób to by nie gadał wcale, albo chodziłby źle, bo by nie miał iskry w suwie zapłonu :P
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.

Mentol55
Posty: 10
Rejestracja: 21 mar 2016, 17:27
Lokalizacja: Uzarzewo

Post autor: Mentol55 » 23 mar 2016, 22:38

jesli daje na dwa jednoczesnie to mogloy tak byc. chodzi ze samo zamienienie na cewce. dla pewnosci jednak sprawdze.

[ Dodano: Czw 24 Mar, 2016 ]
Zamienilem 1 z 4 i 2 z 3. Samochod chodzi dalej poprzednio moglem go krecic do 5 tys teraz do 5,5 przykladowo na dwojce. Ale potem jest taki mega mul

[ Dodano: Pią 25 Mar, 2016 ]
dobra zaczal nierowno pracowac wiec zamienilem z powrotem, ale teraz tez jakos dziwnie chodzi jak sie pozadnie nagrzeje. jutro zmienie swiece bo widzialem ze porcelana jest juz popekana, sprawdzimy czy bedzie zmiana na lepsze

[ Dodano: Pon 28 Mar, 2016 ]
dobra kolejna zagadka. wracajac do domu mimo ze silnik sie nagrzal to kiedy wciskalem sprzeglo bo na przyklad hamowalem to on trzymal sobie od 2 do 3 tys obrotow. to wina silniczka krokowego czy moze czegos innego. zmienilem swiece i kable zaplonowe w weekend.

[ Dodano: Pon 11 Kwi, 2016 ]
wracajac do tematu sprawdzilem kompresje 12-11 barow na kazdym cylindrze. filtr paliwa jest bardzo pordzewialy jakby nigdy nie byl wymieniany moze on bycprzyczyna?

[ Dodano: Czw 05 Maj, 2016 ]
Witam ponownie. filtr wymienilem i nic sie nie zmienilo. teraz natomiast zaczal falowac na obrotach biegu jalowego. skacze sobie po 100 obrotow do gory i na dol. co jeszcze moge sprawdzic bez komputera?

ODPOWIEDZ