RS 2000 mk VI 2.0l dohc problem z mocą silnika

Moderator: Moderatorzy

djtopgun
Posty: 4
Rejestracja: 21 maja 2015, 22:06
Lokalizacja: Myślenice

RS 2000 mk VI 2.0l dohc problem z mocą silnika

Post autor: djtopgun » 21 maja 2015, 22:24

Koledzy mam bardzo duży problem z moim escortem RS 2000 MK6 2.0l DOHC. Jakiś czas temu pojawił się problem z przygasającymi światłami gaśnięciem radia przy używaniu elektrycznych szyb i większych prędkościach. Przeczyściłem klemy przy akumlatorze i objawy znikneły. Kilka dni po tym auto po odpaleniu gasło ale jak się rozgrzało już wszystko było ok.
Stwierdziłem że może ma jakieś błedy na komputerze więc go odpiołem na 3 godzinki po podpięciu go i przekręceniu kluczyka zaczęło mi się dymić z kabli zasilających cewki, Kabelki zostały wyizolowane koszulkami termokurczliwymi i jeszcze gumą samowulkanizującą się tak że są jak nowe. A TERAZ NAJGORSZE...Na dzień dzisiejszy po odpaleniu w aucie falują bardzo obroty, po dodaniu gazu obroty mocno spadają a potem wskakują do 3.5 - 4 tyś obrotów więcej go nie puszcza na postoju w trakcie jazdy auto muli niema mocy zaachowuje się tak jak by miało 20 KM ledwo się wkręca powyżej 2 tys brotow :/ ledwo się toczy dusi się, kicha i szczela do filtra powietrza.... koledzy pomocy bo skończyły mi się pomysły co to może być

Awatar użytkownika
lukasrs
Posty: 173
Rejestracja: 06 gru 2012, 08:54
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: lukasrs » 21 maja 2015, 22:52

Najpierw podmieniłbym skrzynkę bezpieczników,ona potrafi bardzo namieszać.potem wiązki na pewno gdzieś jest zwarcie.
Escort RS2000 LIGHT
Astra GSI 16v rally sprzedana
focus tddi
zbieram na evo9 :)

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20831
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 22 maja 2015, 07:08

Kable się wymienia a nie izoluje, o tak: http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... 015#253015

A teraz może się okazać że spalilo się coś w kompie. Jak wymienisz kable to zajrzyj też do kompa
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

djtopgun
Posty: 4
Rejestracja: 21 maja 2015, 22:06
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: djtopgun » 01 cze 2015, 23:19

Hej koledzy Przepraszam ze tak długo nie odpisywalem sprawdziłem cała elektryka u elektryka cała skrzynka z bezpiecznikami okej wszystkie kable rownież czujniki sprawne podjechalem do znajomego i podmienilem przepustnice i znalazłem przyczynę braku niskich obrotów padł czujnik położenia przepustnicy wymienilem i niskie obroty jak w zegarku idealnie 280 zł niestety taka przyjemność to dobra wiadomość a zła taka ze dalej auto niema mocy :/ a i w kompie tez jest wszystko okej :) pozdrawiam i szukamy dalej mocy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 13112
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1400
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: Yagr » 02 cze 2015, 06:41

djtopgun, sprawdź kompresję. Może motor zajeżdżony... albo pompa paliwa już nie wyrabia... albo filtr paliwa częściowo zapchany...albo ciśnienie wtrysku za niskie... albo, albo, albo.... niestety trzeba lecieć po kolei.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"

djtopgun
Posty: 4
Rejestracja: 21 maja 2015, 22:06
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: djtopgun » 02 cze 2015, 22:33

yagrkompresje sprawdzałem jest okej , pompe paliwa podmienialiśmy i nic nie dało filtr paliwa jest wymieniony na nowy na wtryskach też jest okej ale dziś wieczorkiem wykręciłem świece i troszke je podregulowaliśmy tzn szczeline i autko jakby zaczynało żyć jutro mam do odioru nowe świeczki motocrafta więc zobaczymy co się będzie działo.

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20831
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 03 cze 2015, 07:22

A ja bym wrócił do jakości wiązki silnika, była w końcu sprawdzona i ewentualnie naprawiona? Czy tylko skrzynia bezpiecznikow? Poza tym nie udaj żadnemu elektronikowi chyba że robi przy Tobie, jeśli nie widziałeś jak robił skrzynie to pewnie jej porządnie nie zrobił
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

Awatar użytkownika
Arcadio
Posty: 2695
Rejestracja: 15 lip 2007, 08:59
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojemność: 2000
Rocznik: 1995
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: Arcadio » 03 cze 2015, 07:43

A może komputer skorodował jak u mnie ;)
zerknij to 5 minut - rozkręć i zobacz w środku czy jakaś ścieżka nie jest przerwana na kompie.
My z Wieśkiem wszystko sprawdziliśmy i dopiero komputer na samym końcu sprawdziliśmy.
Escort Cabrio RS

Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 20831
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu » 03 cze 2015, 08:04

Arcadio, bo już nie było co innego sprawdzać :D i nie skorodowal a od zwarcia na cewkach rozwalilo ścieżkę :p na szczęście tylko tyle.
Orion 1.6 79KM 1985 Automat
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Lancia Phedra 3.0 204KM 2004
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982

djtopgun
Posty: 4
Rejestracja: 21 maja 2015, 22:06
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: djtopgun » 16 cze 2015, 21:57

Witajcie Koledzy przepraszam że tak długo nie pisałem ale cały czas zapracowany Escort z powodów technicznych stanął w garażu :( w ten weekend wkurzyłem się i zaczołem przeglądać sam wszystko po kolei... wiązke silnika poprawiłem od nowa całkowicie wszystkie czujnik posprawdzane skrzynka bezpieczników przewertowana na wszystkie strony cisnienie kompresja itd zyletka i o 21 wieczorem wczoraj pozastała jedna rzecz do sprawdzenia jeszcze raz pompa paliwa... i to szczał w dziesiątke pompka poprostu wytarła się i nie dawała ciśnienia po podpięciu do prostownika i włożeniu do wody sikała na 10cm a nowa na prawie 3 metry. Dzięki koledzy za pomoc. I co najważniejsze nie ma co wierzyć mechanikom jak nie zrobisz sam to i tak nie będzie chodzić tak jak ma chodzić. RS teraz śmiga jak oszałaly
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 10889
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 1991
Generacja: MK5
Nadwozie: Cabrio
Kontakt:

Post autor: kupiec » 16 cze 2015, 22:22

Wysłany: Dzisiaj 21:57
djtopgun pisze:pompka poprostu wytarła się i nie dawała ciśnienia
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015
djtopgun pisze: pompe paliwa podmienialiśmy i nic nie dało
dwie pompy wadliwe?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty

MARKKO
Posty: 479
Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
Lokalizacja: Warszawa / Piaseczno
Pojemność: 1800
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: MARKKO » 16 cze 2015, 22:36

djtopgun pisze:szczał
nie szczał tylko sikał

Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 » 18 cze 2015, 19:46

MARKKO, :mrgreen: dobre ale się uśmiałem

ODPOWIEDZ