Tester diagnostyczny

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

ifu1

Post autor: ifu1 »

Dzieki Yagr,za linka-jestes wielki :grin:
shadow.netburg

Post autor: shadow.netburg »

Witam wszystkich

nie ukrywam, że przyciągnął mnie na to forum opis testera do diagnostyki. Wykonałem go, podłączyłem, i nie umiem odczytać do końca wyników :( Filmik jest tu:

http://www.youtube.com/watch?v=jxYM5m0R1hM

odczytuję tylko tyle: 26 26 10 .... i co dalej? Pomożecie? :)

edit:

udało mi się zinterpretować te sygnały, zostawiam info, może komuś też się przyda.

najpierw następuje sekwencja kodów twardych, czyli usterek, które są aktualnie rejestrowane. W moim przypadku jest do dwukrotnie powtórzony kod "26".

Następnie jest impuls rozdzielający kody twarde od miękkich jest to impuls "1" poprzedzony dłuższą przerwą, po nim też jest dłuższa przerwa. Następnie wyświetlana jest sekwencja trzycyfrowych (!) kodów, w moim przypadku "122" "157" "158". Są to usterki, które wystąpiły w trakcie ostatnich 10 - 40 jazd. Pozostaje jeszcze kwestia odczytu informacji o usterkach - polecam lekturę PDFa pod tym adresem:

http://www.jrmotors.pl/dokumentacja/ins ... bledow.pdf

U mnie podejrzana jest przepustnica, gdyż silnik się "dusi", jak się wciska mocniej gaz (w trakcie jazdy objawem jest szarpanie). Znalazłem też ciekawy artykuł na ten temat:

http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=188420&c=45&f=20

Pozdrawiam
vlodek

Post autor: vlodek »

Mam mały problem z testerem, mianowicie po podłączeniu diody świeci ona non stop bez żadnych mrugnięć niezależnie czy jest zworka czy jej nie ma i nie ważne czy stacyjka jest włączona czy nie. Auto takie jak w sygnaturce.
jarman

Post autor: jarman »

Od jakiegoś czasu szukam sposobów diagnostyki silnika. Trafiłem na ten wątek, ale linki z pierwszych postów, gdzie jest opis wykonania testera diagnostycznego nie działają. Czy mógłby ktoś mi to wystawić?

Kurcze, u mnie to chyba nie zabangla.
Według opisu pinów Tomina z wątku KLIK to ja mam EEC V. Jak diagnozować to auto: 1.8 TD 1998r Ghia ??
Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 14:41 przez jarman, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

jarman, 4 posty wyżej masz działający link. To tester do EEC IV - benzyna! I tego też do laptopa nie podepniesz bo to test z diodą - odczyt kodów błyskowych.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Grześ

Post autor: Grześ »

Panowie może ktoś mi podać działającego linka to schematu z tym testerem? Mam w kabinie złącze OBDII, czy będę miał to drugie złącze do odczywywania diodą?
Zablokowany