Gdy masz pytanie odnosnie jakiegos opisu...

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

Rob, dobre pytanie zadałeś bo też chciałem tego zapytać a nie działa mi lampka zapalniczki ale wydaje mi się ze jest i można samemu wymieniać przepaloną zaróweczke, ostatnio gdzies widziałem fotorelacje... Nie pamiętam czy to chodziło o MK7
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

U mnie nie
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

Bo mata poprzepalane żaróweczki. Skoro mk5 ma, to nie wieżę, że mk7 nie ma.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3468
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Potwierdzam, MKV ma żaróweczkę
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12680
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Rob pisze:Czy w MK VII zapalniczka jest podświetlona czy nie ?
jest na 1000000000% bo ja mam i się świeci. znaczy gniazdo zapalniczki bo samej zapalniczki nie mam :grin:
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Rob

Post autor: Rob »

kupiec pisze:jest na 1000000000% bo ja mam i się świeci.
no i wszystko jasne . dzieki kupiec,
kupiec pisze:i się świeci. znaczy gniazdo zapalniczki bo samej zapalniczki nie mam
:mrgreen: :mrgreen:
Lighton

Problemy z utrzymaniem obrotów i gaśnięcie silnika 1.6 EFI

Post autor: Lighton »

Witam.
Potrzebuje pomocy.
Mam Forda Escorta z silnikiem 1.6 benzyna na wtrysku EFI. Silnik mi gaśnie po zapaleniu, skaczą obroty i raz pali na wszystkich cylindrach, a raz nie i cały się trzęsie. Pilne. Prosze o szybką pomoc. PLIS
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Lighton, po pierwsze - witam na forum
po drugie - nie zamieściłeś postu w odpowiednim miejscu, tu wyjaśniamy wątpliwości dotyczące opisanych w dziale napraw i modyfikacji
po trzecie - twoje problemy trapiły już wielu użytkowników escortów i na pewno znajdziesz podobne problemy już na forum poruszane.
po czwarte - uzupełnij profil - to ułatwia pomoc bo czasem nawet miesiąc produkcji auta może zmienić podejście do problemu.
po piąte - za mało opisu problemu - czy to się zaczęło nagle, czy samochód właśnie kupiłeś i nie znasz przeszłości, czy coś montowałeś i taki efekt... itp.
Jeśli właśnie kupułeś ten samochód to zanim zaczniesz szukać przyczyn niesprawności zrób podstawowe czynności jakie po zakupie się wykonuje: wymiana świec, kabli zapłonowych, oleju i filtrów, rozrządu. Moim zdaniem możesz mieć zapchane filtry lub padającą elektrykę (świece, kable) albo nawet wszystko to razem. Ale to tylko spekulacje bo za mało danych opisałeś :P

p.s. Nie odpowiadaj w tym temacie, bo to nie miejsce, przedstaw się ładnie w "kto nowy na forum...", poczytaj podobne wątki i wtedy jeśli nie znajdziesz odpowiedzi to załóż nowy temat w dziale technicznym.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14498
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Dot swapu zeteca 1,6-1,8 na 20,0 MDO
W kwestii wyjaśnienia i doprecyzowania - ten swap dotyczy przesiadki z zeteców - gdyby na pokładzie był 1,6 ale 8v to jest więcej certolenia. W miejscach gdzie Fordon nie pisze że chodzi o CVH to wiadomo że chodzi 1,6 zetec.
FordOn, wyprostuj jeszcze jakiego 2,0 szukać i może wyjaśnij dyletantom jaka jest różnica między silvertopem a blacktopem i w których modelach rocznikowo były dostępne ;)
Ostatnio zmieniony 16 paź 2011, 22:03 przez Yagr, łącznie zmieniany 1 raz.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
kris

Post autor: kris »

Małe pytanko odnosnie przepływki,gdybym do 1,6 chciał załozyć przepływke od mdo 2.0 to wykorzystuje tylko samą obudowe,przekładam tylko elektronike ze swojego 1.6 do obudowy z 2.0? :razz:
Awatar użytkownika
marrecki
Posty: 816
Rejestracja: 21 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: marrecki »

kris2629 pisze:Małe pytanko odnosnie przepływki,gdybym do 1,6 chciał załozyć przepływke od mdo 2.0 to wykorzystuje tylko samą obudowe,przekładam tylko elektronike ze swojego 1.6 do obudowy z 2.0? :razz:
Moim zdaniem nic to nie da, ale możesz tak zrobić jak piszesz.
srvrserver

Post autor: srvrserver »

kolektor ssacy zostaje od 2.0 przepustnica tak samo nic nie trzeba dokupowac... komputer przeklada sie od 2.0 (wersja bez imo) zmienia sie tylko 9 pinow miejscami we wtyczce... w niektorych blokach NGA nie mam otworow do przykrecenia wspornika skrzyni biegow, no i oczywiscie inny jest zawor odpowietrzenia skrzyni korbowej ( choc nie wiem czy to ma jakies znaczenie w tym przypadku)
kris

Post autor: kris »

marrecki pisze:Moim zdaniem nic to nie da, ale możesz tak zrobić jak piszesz.
ale prócz tego przepustnice 2.0,kolektor od foki i prawdopodobnie wałki od 2.0 :razz:
Awatar użytkownika
marrecki
Posty: 816
Rejestracja: 21 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: marrecki »

kris2629 pisze:
marrecki pisze:Moim zdaniem nic to nie da, ale możesz tak zrobić jak piszesz.
ale prócz tego przepustnice 2.0,kolektor od foki i prawdopodobnie wałki od 2.0 :razz:
no to coś pewnie da, ale kurcze brakuje mi wykresu przed modami i po modach, bo póki co widziałem tylko wykresy po. Kris jest tam u Ciebie hamownia? Zorganizuje nawet zrzute po 5zł na tą hamownie, ale żebyś shamował go przed zmianami, bo subiektywne odczucia mogą byc złudne.
FordOn

Post autor: FordOn »

kris2629, sama obudowa jest wiekszej srednicy co za tym idzie uklad dolotowy nie posiada wiekszych przewezen az do punktu przepustnicy w twoim wypadku, sam wklad wprzeplywki przekladamy w zaleznosci o typu elektroniki bo mamy EEC IV 60 pin oraz EEC V 104 pin. Medzy tymi ukladami przeplywki roznia sie tylko pinami w wtyczce (dokladnie sygnalem wejscia i wyjscia) wiec zeby uniknac problemow doradzam zawsze przekladke samego zespolu przeplywomierza.
marrecki, daje inna charakterystyke przeplywu powietrza i jego zawirowan lecz bez zmiany samej przepustnicy bedzie to nie wykrywalne bez hamowni.
srvrserver, uklad EEC IV nie ma na ECU immobilisera, dla EEC V obejscie immo (dla mnie jest proste) jest wykonalne bo ogranicza sie do tego samego co w EEC IV, kluczyk, i odczyt dla puszki Immo ktora nie jest zintegrowana z ECU.

Od razu uprzedzam ze nie napisze jak obejsc IMMO dla obu ukladow bo nie wolno takich rzeczy pisac ze wzgledow bezpieczenstwa dla Naszych aut, co za tym idzie jesli bym napisal a czytal by to ktos z sluzb mundurowych to ja bym mial nieprzyjemnosci, wiec zostawiam ta czesc dla siebie i wiem co obchodzi sie zeby ECU dzialalo od tak, bo juz takie Escorty czy Fiesty lub mondeo po uszkodzeniu naprawialem gdzie pozniej go nie bylo po mimo ze dioda pokazywala uszkodzenie immo.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2011, 22:21 przez FordOn, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ