INNE OPISY ----> link

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

mateuszclx, napewno nie w tym temacie szukaj odpowiedzi, tu możęsz napisać jak to się to robi , anie jak zrobić ;)
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
mateuszclx

Post autor: mateuszclx »

ok dzieki wlasnie dopiero sie zarejstrowalem wiec jeszcze sie nie lapie co i jak. Wiec poszukam
w innym temacie
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

mateuszclx, a poza tym po co chcesz przerabiać w ten właśnie sposób ? - oryginalne przekaźniki są droższe od kupna urządzenia(automat do włanczania świateł) ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

a jeśli chodzi o ten temat świateł to ja zamontowałem do foczki coś takiego bardzoproste i skuteczne polecam
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=271837977
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Może być :mrgreen: ale automat pod jednym względem jest lepszy od przypominacza - oszczędza najczęściej psujący się element w Eskorcie - przełącznik świateł . :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
mateuszclx

Post autor: mateuszclx »

chcem przerabiac w ten sposob bo z tego co wiem to alternator ma pewien zakres ladowania od 13,1 do 13,5V. Jesli zamontuje ten przekaznik ktory sie zalacza gdy napiecie wzrosnie do 13,4V to co gdy moj alternator zacznie podawac nizsze napiecie od tego granicznego... Bede jezdzil bez swiatel a to wiadomo jak sie konczy...
mateuszclx

Post autor: mateuszclx »

a opcja podana przez Ariel to nawet niezly pomysl ale faktycznie caly czas trzeba uzywac przelacznika zespolonego... a poza tym przekaznik od automatycznego wlaczania swiatel nie pobiera tak duzo pradu zeby spalanie drastycznie wzroslo tak jak to napisano na stronce przeslanej przez Ariela
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14500
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

mateuszclx, post po poście - źle, edycja postu - dobrze :grin:
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
mateuszclx

Post autor: mateuszclx »

zapamietam. a jak juz wspomnialem jeszcze nie lapie sie we wszystkim wiec musicie mi wybaczyc...
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

mateuszclx pisze:alternator ma pewien zakres ladowania od 13,1 do 13,5V.
Nie do końca tak jest - automat włącza światła gdy napięcie wzrośnie do 13,8V natomiast sprawny alternator daje 14V i wyżej.
Jeśli odpalisz silnik a światła się nie włączą to oznacza , że alternator masz do naprawy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3468
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

mateuszclx pisze:Jesli zamontuje ten przekaznik ktory sie zalacza gdy napiecie wzrosnie do 13,4V to co gdy moj alternator zacznie podawac nizsze napiecie od tego granicznego.
Prawie rok niedługo będzie ;) jak jeżdżę na automacie i jeszcze się tak nie stało.
mateuszclx pisze:to co gdy moj alternator zacznie podawac nizsze napiecie od tego granicznego
To wtedy się chłopie zacznij dopiero martwić :cry:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

mateuszclx pisze:co gdy moj alternator zacznie podawac nizsze napiecie od tego granicznego.
wyciągasz i naprawiasz alternator - to chyba logiczne - bo jak nie naprawisz to za moment będziesz miał do wymiany akumulator a te poszły ostatnio w górę a z pewnego źródła wiem , że po nowym roku idą jeszcze o 40 % do góry..
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
mateuszclx

Post autor: mateuszclx »

odnosnie tego ze alternator daje 14V i wiecej to sie nie zgodze. poniewarz jest tam takie cos jak regulator napiecia ktory steruje calym tym ustrojstwem w ten sposob ze caly czas masz stala wartosc napiecia... a sprawny alternator daje napiecie w granicach od13,1V do 13,5V;)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22178
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Wiesz najlepiej więc się nie będę odzywał.
mateuszclx pisze:a sprawny alternator daje napiecie w granicach od13,1V do 13,5V;)
a sprawny akumulator ma 12,8V więc spróbuj go naładować napięciem 13,1V tak , żeby odzyskał sprawność po 3 minutach od uruchomienia silnika.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

mateuszclx pisze:odnosnie tego ze alternator daje 14V i wiecej to sie nie zgodze. poniewarz jest tam takie cos jak regulator napiecia ktory steruje calym tym ustrojstwem w ten sposob ze caly czas masz stala wartosc napiecia... a sprawny alternator daje napiecie w granicach od13,1V do 13,5V;)
napiecie mimo oobciazenia nie powinno spasc ponizej 13.9V a bez obciążenia 14,4v bo inaczeju akum jest niedoładowany , w mojej foczce napiecie jest 14,7v i jest prawidłowe
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
ODPOWIEDZ