tuleje matalowo gumowe tylnej belki, tylne zawiesze- wymiana

Znajdziesz tutaj opisy jak krok po kroku zabrac sie do naprawy jakiegos elementu samochodu oraz jak dokonac modyfikacji w swoim Esim

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

tuleje matalowo gumowe tylnej belki, tylne zawiesze- wymiana

Post autor: orion »

kurcze mam taki problem, kiedyś w necie widziałem fotorelację z wymiany tulejek tylnych wahaczy a teraz za hu hu nie mogę znaleźć.
Dlatego mam prośbę jeżeli ktoś może to niech zamieści link do tego.
Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 15 sty 2009, 17:48 przez orion, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14512
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

dzięki wielkie jakąś zaćmę chyba miałem :oops:
i oczywiście pomógł
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14512
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

no problem ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

normalnie wkurzyłem się jak nie wiem co. Wyciągam tylną belkę razem z amorami, z wachaczy wyciągam starą zużytą tuleję biorę nową i kurna h.. ta nowa ma o około 15mm większą średnicę, sklep już zamknięty więc d..a blada nie będzie jutro jazdy a wóz potrzebny.

Dlatego mam pytanie czy ktoś wie czy po 95r dawali większe tuleje, może ma ktoś dostęp do programu serwisowego.
poniżej zdjęcia porównawcze
Załączniki
DSCN1194.JPG
DSCN1193.JPG
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

wiesz jak patrzę na www.ford.sklep.pl to po rysunkach widać że te tuleje trochę się różnią
chybaa taka by Ci pasowała
INDEKS TOWARU: 6745350
- Fiesta 01/1989 - 08/1995
- Escort wszystkie typy 08/1990 - 01/1995
- Escort kombi 01/1995 - 08/1995
Awatar użytkownika
cashy
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Białystok

Post autor: cashy »

...ale kiszka, sprzedali Ci tuleje od innego modelu. Wygladaja tak samo, rozmiar "deko" inny...

Intercars ?? :roll:
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

cashy pisze:Intercars ?? :roll:
nie Kamiś :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , to taki moj znajomy który prowadzi swój sklep często ma lepsze ceny niż intercars lub fota

jutro mi odmieni, ale nie mam czym jeździć i to najgorsze

Masz rację Paweł te które opisujesz są identyczne jak oryginały
Ostatnio zmieniony 20 sie 2007, 23:54 przez orion, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

a jak Łukasz wyjąłeś tuleje, na prasie???
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

lordpablo pisze:a jak Łukasz wyjąłeś tuleje, na prasie???
co Ty, duży śrubokręt do dobijania młotek 30sekund i gotowe, wychodzą bez problemu, tylko jak bębny odkręcałem to śie jedna śruba zapiekła o urwałem, jutro zrobię zdjęcia i opis
Awatar użytkownika
cashy
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2007, 15:30
Lokalizacja: Białystok

Post autor: cashy »

orioninblue pisze:
lordpablo pisze:a jak Łukasz wyjąłeś tuleje, na prasie???
co Ty, duży śrubokręt do dobijania młotek 30sekund i gotowe, wychodzą bez problemu, tylko jak bębny odkręcałem to śie jedna śruba zapiekła o urwałem, jutro zrobię zdjęcia i opis
..."troche" inwazyjna metoda. Pewnie sie zmachałeś, nie prosciej było wycisnąć sposobem ? No chyba ze były mocno zuzyte :mrgreen: :cool: Mam nadzieje ze nie bedziesz podbnie zakładał nowych :lol:

Ja zmieniłem te tuleje bez sensu. Uparłem sie ze wymienie wszystkoco gumowe w całym zawieszeniu :roll: Po wycisnieciu okazało sie ze stare nie okazuja oznak zadnego zuzycia... ale to takie małe ot
emceha

Post autor: emceha »

orioninblue pisze:Wyciągam tylną belkę razem z amorami, z wachaczy wyciągam starą zużytą tuleję
Orion troche dużo roboty sobie zrobiłes bo bez wyciągania całej belki sie da to zrobić ;) Ale ważne że wylazły bez oporu.
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

emceha pisze: Orion troche dużo roboty sobie zrobiłes bo bez wyciągania całej belki sie da to zrobić ;) Ale ważne że wylazły bez oporu
wcale nie dużo, wystarczy tylko po 2 nakrętki trzymające amory od góry odkręcić i wszystko wychodzi razem elegancko, żeby wyciągnąć tuleje rzeczywiście nie trzeba wszystkiego wyciągać ale żeby je wprasować to już raczej muszę mieć całość na wierzchu.

cashy czytaj uważnie, właśnie to jest najprostszy sposób tuleje wychodzą gładko a moje tuleje miały już luz i ta metalowa już nie miała połączenia z gumową, a do tego tak to hałasowało na nierównościach jak tylna półka w escorcie
emceha

Post autor: emceha »

A nie piszczało Ci ??? Bo mnie cos z tyłu piszczy i nie wiem co :???: Mogą to byc silowniki od dachu ale bardziej mi to wygląda na zawiecho.
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

nie piszczało ale wystarczyła nierówność wielkości pineski i łomot był jakby amortyzatory dobijały, jak wykręciłem śrubę która przechodzi przez tulejkę to tam miałem luz jak cholera i ta metalowa część tulei sama wypadła
Zablokowany